Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Dag 130

Då hade vi tisdag som har gått i pluggandets tecken, eller ja, försökt att göra d i alla fall.... Har inte gått bra men jag orkar inte bry mig längre, d får gå som d går å d värsta som händer e att jag får min allra första omtenta i augusti.
Utöver d så har d inte hänt så mycket mer, min kära broder tittade förbi å jag gav honom lite mat, snäll som jag e =)

Matmässigt har d vart en bra dag, började med en frulle som blev 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng. Under eftermiddagen blev d en fika med 2 muffin å lite vatten för 5 poäng. Kvällens middag blev samma som gårdagens:
Stekt köttfärs med kokta morötter, potatis samt löksås =) Detta blev 6 poäng å väldigt gott!
Nu ikväll så blev d ett sista kvällsmål för mina resterande 10 poäng:'
2 knäcke med saltrulle å gurka, 2 muffins, 1 äpple samt en kopp te för 10 poäng =)
Detta ger mig en fullpott idag på mina 26 poäng =)

Träningsmässigt har d vart en bra dag! Tog en lååååång promenad med jycken på ca 1 timme å 20/15 min samt ett styrkepass. Styrkepasset tog jag hos mina föräldrar där vi gjorde ett litet pitstopp innan vi fortsatte hem igen =) Detta gav mig 8 bonuspoäng vilket känns riktigt bra!

Totalt: 26 poäng
Tränat: 8 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 18 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 22 bonuspoäng

Tjong i medaljongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar