Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

Dag 96

Då hade vi onsdag å det firades med en heldag i skolan där vi skulle göra klart vår logistikuppgift med tillhörande rapport samt redovisning. Kändes bra å vi blev klara tidigt så man kunde dra rätt hem å slappa resten av dagen.
Blev ingen viktväktardag denna dag heller å bestämde mig här å nu att köra en hel vecka som jag själv vill å så får jag helt enkelt dra mig i örat med start på söndag =)
Lunchen blev dagens pasta på campus, mycket gott!
Efter skolan blev d raka vägen hem för å hämta lillskiten hemma hos mina föräldrar =) Han hade haft en heldag med massa bus å även lite bad så han va gött trött å fick nästan släpas hem *haha*

Tyvärr blir detta mitt andra inlägg som inte har några bilder, var fruktansvärt dålig på detta denna dagen =(
Hemma hos mamma blev d lite mat, korv å ris, intressant combo men gott gott!

Träningsmässigt blev d hela 3 bonuspoäng denna dagen =) Lite ströpromenader här å där i d fina v'dret var inte helt fel!

Totalt: 26+ poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 18 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 12 bonuspoäng

Ha d göttigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar