Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2011

Dag 127

Då hade vi lördag å d har varit en lördag som gått i tvättandets tecken.... Efter lite missöden i natt så blev d till att tvätta både det ena å det andra så vi kan ju säga så här, Andreas får ett helt nytvättat täcke å påslakan i natt.... Jägermeister e inte alltid så bra med andra ord *hehe*
Annars då? Jo tack bara bra.... Slappat hemma å på kvällskvisten åkte vi iväg för å hjälpa pappa med att flytta båten så han lättare kan komma iväg i morrn för å tuffa till Helsingör där han å mamma med start månad morgon påbörjar deras semester =)
Morgan följde med å självfallet så hjälpte han till på bästa sätt han kan:
Morgan med vilt viftande svans hjälper morfar packa in maten i kylskåpet =)
Han var även snabb att hitta sin älskade boll som fanns kvar i båten =) Sen när vi skulle lägga till höll d på å bli första simturen för denna lilla skitunge..... I all oro att husse, matte å morfar alla skulle försvinna så hoppade han upp för å gå fram i fören å kolla vad som hände där.... Dock tänkte han inte på att d regna å regn på plastdäck = iskana..... Klingar dåligt ihop med klor så jag stod där på bryggan beredd att nödförtöja båten samtidigt som jag övade på mina bästa svanhopp i huvudet för å fiska upp min lilla huligan från hamnen..... Tack å lov gick d bra så jag slapp bada!

Matmässigt började d bra men sen valde jag å leva livet nu på kvällskvisten *hihi* Frullen/lunchen blev:
Special K, en knäcke macka med varmrökt lax, 1 ägg samt 1 msk kaviar å till d ett äpple å en kopp te =) Detta blev 8,5 poäng å inann vi stack till båten blev d en muffin för 2,5 poäng. Efter båten så var d dags för middag, jag va hungrig å vi valde å lyxa till d idag:
Mmmmmmm Burger King =) Tog mig ett Whopper meal med cola dagen till ära! Sen blev d ytterligare 2 muffins för 5 poäng så hittills idag har jag (om man räknar bort BK) 16 poäng å hittills har jag sparat ihop 19 bonuspoäng (inklusive dagens motion) så 19 plus de återstående poängen för idag som är 10 blir 29 poäng så nu ikväll kommer d bli 1 kopp te å 1 muffin som blir 3 poäng å kanske en frukt, har ju mina goooooda hubbabubbar kvar =) så har jag kvar för idag 26 poäng som jag tippar kommer täcka måltiden hos BK =) Perfekt dag med andra ord!

Motionsmässigt har d itne hänt så mycket idag, nu ikväll ska jag å Morgan ta oss en blöt promenad i regnet för att traska upp till mamma å pappa för å stänga av deras diskmaskin samt plocka ur den osv å sen knata hem igen. Den promenaden kommer ge mig 4 bonuspoäng som jag skrev innan ger d mig en totalsumma för veckan på 19 bonuspoäng. Skrev igår att min totalsumma sofar i bonuspoäng är 17 men där saknas 2 bonuspoäng som jag aldrig fick motionerat igår så därmed totalsumma för veckan på 19 bonuspoäng. Inte illa med tanke på att d blivit 2 feta måltider också.... Får bli skärpning men vågen visade mig att d funkat kanoners i alla fall då jag vägde å mätte mig i morse men ni får allt vänta tills i morrn innan ni får veta resultaten =)

Totalt: 45 poäng (inklusive ´19 bonuspoäng)
Tränat: 4 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 19 bonuspoäng
Konsumerat alla bonuspoäng =)

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar