Summa sidvisningar

måndag 2 maj 2011

Dag 101

Så då kör vi, måndag idag å ja vilken måndag..... Lång dag trots halvdag i skolan, helt slut i knoppen! Inte gjort så mycket idag förutom skola faktiskt.... Dock tror jag mattheten kommer eller ligger mycket i att jag, mitt nöt, glömde all min mat i morse.... Frulle, frukt, lunch- RUBBET! Å vad mer? Jo jag hade självfallet inte med mig min plånbok så att köpa nån mat var ju inte på tal om... Kul.... Å jag va redan vrålhungrig klockan kvart i 8 på morronen! Men snacka om tur, jag hitta i min väska från i fredags 2 knäcke (torra utan nåt pålägg då alltså) å så hitta jag en Kellogsbar i väskan som e ca 1 poäng å knäcket blev 1 poäng samt en kopp te utan mjölk men med honung så min improviserade frulle blev 2 poäng.

Lunchen blev hemma, slängde mig på bussen å skynda hem å käka min lunch som var gårdagens middag å blev 8 poäng. Efter lite slapp i soffan bar d iväg till mamma å pappa där d blev 2 koppar kaffe för 1 poäng samt 1 finsk pinne för 1 poäng =)
Väl hemma igen så ville jag ha lite variation alltså käka jag:
Tadaaaaaaaaa Fransyska =) Men nu e allt slut så i morrn blir d annan mat! Så åter igen, 8 poäng för kvällens middag. Sen har jag vart busig å vräkt i mig:

E egentligen poäng på d, 10 st blir 1 poäng men d skiter jag i minsann! Gott va d =) Böev kanske en 20 st som mest i alla fall så ingen större fara så ok då, 2 poäng för vindruvor =)
Totalt sofar idag har d alltså blivit 22 poäng bara???? Va fan.... Aja, får la bli en fet kopp te å lite mer vindruvor helt enkelt =) Så vad ska vi säga, 20 vindruvor för 2 poäng å 1 kopp te för 1 poäng ger mig 25 poäng med 1 poängs marginal för eventuella felberäkningar =)

Träningsmässigt har d vart helt ok för idag, har blitt 3 lite längre promenader för totalt 1 timme, 1 var till å från skolan och 2 var med jycken tillsammans med Andreas till å från mamma å pappa å så här kan man se ut efter ordentligt med motion:

Däckad =) Uppskattar att alla mina promenader har gett mig 5 bonuspoäng för idag.

Totalt: 26 poäng
Tränat: 5 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 9 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 26 bonuspoäng

Tjing pling plong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar