Summa sidvisningar

lördag 14 maj 2011

Dag 113

Då hade vi lördag, denna ESC högtidsdag =) Kollar med halvt öga eftersom jag fick spel då jag upptäckte jag inte kunde spola *hehe* så jag har haft Twilight Eclipse på under tiden =) Så har bytt mellan tv:n å datorn i uppmärksamhet. Tror faktiskt Saade har en chans, enligt mig e d mellan honom å Ryssland men Saade har mer "UMPF" i sin låt än Ryssen så ja... Vi får se, hata resten, rena rama cirkusen numera....
Utöver d så har d inte hänt så mycket idag, försökte plugga men fick inte de små grå i skallen att samarbeta med min vilja så vi gav upp det projektet, får försöka i morrn om jag hinner... Ska på konfirmation å grejer i morrn å jycken ska med så han ska badas, kammas, klippas å jävlas med så han lär ju va glad på mig i morrn eftermiddag *haha*

Matmässigt så har d vart en bra dag =) Har gått berserk med min varmrökta lax *haha* men d e ju så jävla gott!!! Min frulle/lunch blev:

4 knäcke med varmrökt lax som pålägg samt en kopp te och en muffin som blev 12 poäng sammanlagt.
Middagen blev samma som igår *hihi*
Så jävla gott! Detta blev precis som igår, 7 poäng =)
Nu ikväll till ESC/Twilight blev d 2 muffins till vilket ger mig en totalsumma på 25 poäng så där blir 1 poäng till övers idag igen, hmm funderar dock på om jag ska ta mig en kopp te nu på kvällskvisten, i så fall blir d full pott för idag =)

Träningsmässigt har d vart ganska så lugnt på den fronten idag, har storstädat köket i 2 timmar vilket gav mig 5 bonuspoäng samt mina hundpromenader hittills har gett mig 1 bonuspoäng så hittills idag har jag 6 bonuspoäng å nu snart efter att detta inlägget e klart så blir d en längre promenad med jycken för 2 bonuspoäng vilket betyder ca 20-25 min promenad =) Så jag kommer landa på 8 bonuspoäng för idag, jösses att d blev såpass ändå, jag som tyckte jag bara slappat idag =)
Nådde inte upp till min kvot denna veckan heller men men d kommer, så fort jag får loss pengar så jag kan köpa kort på badet å simningen igen så kommer detta att hålla med 35 bonuspoäng per vecka. 2 timmar/vecka e min plan so far för simningen å de 2 timmarna ger mig 16 bonuspoäng totalt, lägger jag in en timme till blir d 24 så bara där e d kirrat å klart =) Sen blir resten promenader osv samt jag brukar vilja ha söndagen eller lördagen till att städa å fixa hemma vilket också brukar ge många bonuspoäng å jag har inte riktigt haft tid eller ork fram tills nu, planen e att i morrn storstäda resten av lägenheten då köket e klart, det e alltid den biten som tar längst tid =) Kanske jag får in i schemat att putsa fönster med, får se samt att jycken ska badas, kammas, klippas å ja, jag ska va allmänt elak mot honom (eller ja, han tycker jag e elak!)

I fredags hämtade jag hem Morgans enda pipleksak som han fått av sin andra mormor, mormor Kikki i 1 årspresent å vi märkte ganska snabbt att han saknat denne lille pipis =) Han har gått runt med den hela tiden sen i fredags å idag hitta jag honom snusandes i soffan, nos mot pipis =) Min lilla sötnöt, älskar honom mer än själva livet å ibland måste jag nypa mig själv i armen för jag kan inte fatta hur jag fått en så underbart go å snäll vovve =) All kärlek till dig min skrutt!
Totalt: 26 poäng (25 om jag nu skippar min kopp te)
Tränat: 8 bonuspoäng (9 om jag skippar min kopp te)
Tränat totalt denna vecka: 29 bonuspoäng (30 om jag skippar mitt te)
Kvar å träna denna vecka: 6 bonuspoäng (5 om jag skippar mitt te som sagt =P)

*piiiiiiiiiiiiiiiiiiip*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar