Summa sidvisningar

lördag 14 maj 2011

Dag 111

Så då tar vi torsdagen eftersom k'ra blogger inte funka i torsdags då jag skulle göra mitt inlägg...
Får se hurvida jag minns allt =) Men d var en helt ok dag, valde att plugga hemma på förmiddagen å sen åka till skolan till klockan 13.
I skolan blev d logistik för hela slanten, finns bättre stunder men helt ok =) Försöker bidra å dra d stora lasset men d går liksom bara inte =( Jag kan inte å d e fruktansvärt irriterande!

Matmässigt då, ja.... Vad åt jag? Hmm får gå in å kolla bilderna för denna dagen så brukar minnet komma tillbaka *hehe*
Frulle blev den vanliga, special K med mjölk å en kopp te för 5 poäng, sen i skolan käka jag potatisen som jag rostade i ugnen kvällen innan med resten av fransyskan för 7 poäng =)
Efter skolan åkte vi hem till mamma där det blev en skål special K å frukt:
Special K med 1 apelsin å några hubbabubbar =) Mycket gott å detta med en kopp kaffe blev 4 poäng.
Hemma blev d att knåpa ihop en rätt bestående av rester i kylskåpet å resultatet blev:

Gjorde en grönsallad av sallad, gurka å majs. Sen så stekte jag i en panna gul lök, lite färsk svamp, kokt potatis, 1 tomat samt resten av mitt pålägg som var rökt kalkonbröst =) Lite salt å peppar å tadaaaa =) Väldigt gott! Detta blev 6 poäng.
Sen under kvällen så blev d till å plocka fram sina grymma muffinskills =)

Banan å kardemumma muffins, mycket goda å 1 muffin e 3 poäng så d blev en sådan fram emot kvällen =)
Totalt idag har jag då 25 poäng å så sparar jag 1 poäng inför helgen.

Dagens träning ja... Minns inte så jäkla bra men jag har för mig... JO! Tränade på mitt kära nintendo där d blev lite boxning för 2 bonuspoäng å under dagen hade d blitt lite diverse promenader för 3 bonuspoäng plus jag sparade 1 poäng från dagens intag som ger mig en totalsumma på 6 bonuspoäng =)

Totalt: 25 poäng
Tränat: 5 bonuspoäng (+1 från maten)
Tränat totalt denna vecka: 29 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 6 bonuspoäng

Hakuna matata folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar