Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2011

Dag 102

Då hade vi braindead-tisdag.... Usch vilken dag! Heldag i skolan med logistik å vi fick tack å lov pressat ut en rapport så nu e vi heeeeelt klara vilket e så jävla gött! Fcik dessutom världens bästa feedback EVER idag! Vi fick tillbaka våra LIA rapporter (praktik) å jag vart den ende som hade min LIA inom trampsjöfart/sjömäklare å jag trodde min rapport bara va en enda sörja av dravel men hör å häpna, min lärare älska den å ville använda den eller delar av den till nästa transportkunskapskurs =)=)=) Fatta att jag blev paff! Riktigt glad blev jag då jag ALDRIG vart den som blir ett exempel eller har gjort så pass bra ifrån mig att d uppmärksammas extra på detta sätt så d va en mäktig känsla, aldrig kännt den förr men jag hoppas jag får chansen å känna den igen nån gång =) Nej, lever fortfarande på detta trots jag e helt slut så ler läpparna å d känns fortfarande overkligt... Alla mina rapporter jag nånsin har skrivit har som bäst fått ett vagt VG med en massa kommentarer om att detta e fel, å d e fel, å d e fel osv osv... Å här kommer en fullträff! Dock så jobbade jag mer med denna rapport än jag gjort med alla mina andra sammanlagt *hehe* men som sagt, jag tog d på största allvar å jag levde mig in för mycket så till slut kändes d bara överarbetat å jag var så jävla less på skiten! Så detta var verkligen en utbetalning =)
I morrn e vi lediga =) Bara kunna slappa å bara ströläsa lite engelska å stääääääääääääääääda för i morrn, i morrn kommer nämligen lilla Kristin hit =) Ska bli supermysig testund då, ser verkligen fram emot det!!!!

Annars då? Jo på bussen in till skolan satt en man som va sjuuuukt likt Hasse Aro, försökte papparazzifota honom men d gick inge vidare... Bara suddiga bilder =( Men d va gött likt! Ni får helt enkelt tro mig =)

Matmässigt har d gått bra idag, började med 4 knäcke å makrill i tomat för 5 poäng, 2 koppar te för 2 poäng å lunchen blev en blandad sallad för 5 poäng, väldigt gott å faktiskt mättande (inget kött, inge potatis eller pasta, bara grönt) tror d va tack vare morötterna som d mätta såpass bra =)
Efter skolan blev d hem till mina föräldrar där d blev en skål Special K med lättmjölk samt 2 koppar kaffe med mjölk som tillsammans blev 5 poäng å sen efter hemkomst blev d dags för middag som blev:
Nämligen torsk! Å inte vilken torsk som helst utan en torsk som en god vän till min familj fångat själv =) Så det blev stekt torsk med lite salt å vitpeppar i smör, kokt potatis, kokta morötter, grönsallad samt en gräddfilssås med lite salt å senap i =) Sååååååååååååååååå smaskens!!!!! Allt detta inklusive senapen å matfettet blev detta 7 poäng som ger mig en totalsumma på 24 poäng sofar så nu ikväll kommer d bli lite vindruvor för 2 poäng så d blir slutsumman 26 poäng =)

Träningsmässigt har d vart helt ok idag, har genom lite promenader på ca 40 min som en totalsumma blivit 3 bonuspoäng för idag, inte super men inte illa heller.... Laaaaaaaaaaaagom men i mina ögon för lite.... I morrn blir d storstäd så förhoppningsvis kan jag plocka bonuspoäng då =)

Totalt: 26 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 12 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 13 bonuspoäng

RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till uppsatsen! Superroligt! Suveränt jobbat :)

    SvaraRadera
  2. TACK =) Gryyyyyymt glad!!!!!

    SvaraRadera