Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Dag 125

Jahapp då hade vi torsdag å idag ahr d vart en slappedag med några inslag plugg inför den äckliga logistik tentan den 1 juni =( USCH jag e livrädd inför den tentan med tanke på hur lost man känner sig å har kännt sig under våra 5 grupparbeten, fattar NADA, hur fan ska detta gå??????? Får bara plugga järnet å hoppas att bitarna faller på plats... *suck*
Annars så har d vart chilledill idag, tog en gooood sovmorgon, myste med jycken samt vart å veckohandlat med mamma för att sedan mysa hemma hos mina föräldrar ett tag =)

Matmässigt har d vart slött idag, fick käka en lite större middag än vanligt pga att jag vart för slapp med maten.... Frulle/lunch blev 4 knäcke med makrill i tomat samt en kopp te för 6 poäng. Hemma hos mamma å pappa blev d ett antal koppar kaffe med mjölk för 2 poäng å hemma blev d en lätt middag som e min personliga favorit:
Varmrökt lax med potatis å en egengjord kall sås på fil, finhackad lök, senap, salt å citronpeppar, så jäkla gott å till detta blev d en sallad med majs, tomat, gurka, lite kokta morötter å sallad. Totalt blev denna middag 10 poäng då jag valde att ta en dubbelt så stor portion lax för å komma upp i poäng så istället för 75 g lax fick d bli 125 g. Väljer hellre å plussa på med protein än nåt annat plus jag tog nån sked extra med sås =) Så hittills idag har jag 18 poäng så nu ikväll blir d en god kopp te samt 2 jordgubbsmuffins för 6 poäng så jag hamnar på en totalsumma på 24 poäng så spar jag 2 poäng.

Träningsmässigt idag så har d vart lite slött tycker jag.... Har bara blitt en promenad för 1,5 poäng, innan jag lägger mig ska jag ut med jycken på en runda för 0,5 bonuspoäng samt jag ska starta mitt nintendo å motionera för 3, kanske 4 bonuspoäng tror jag, nej d får bli 4 bonuspoäng så landar jag på en totalsumma på 8 bonuspoäng inklusive mina 2 sparade från dagens matintag =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 6 bonuspoäng, 8 inklusive matpoängen
Tränat totalt denna vecka: 12 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 23 bonuspoäng

Chilledill på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar