Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

Dag 98

Då hade vi fredag å detta var en leeeeeeeeeeedig dag som var grymt skönt! Spenderade dagen med att ströstäda lite för på kvällen skulle min kära broder komma för å spela lite xbox samt grilla å dricka lite gott gott =)
Andreas fick en liiiiten flaska bacardi av sin pappa.....
Mmmmm sallad =)

Kött =)

Min station =)

Andreas sa han skulle köpa en påse chips... Inte visste jag d numera finns JUMBO påsar....

Potatissallad =) MYCKET GOD! Egengjord is the shit!
Grabbarna grill å en något skeptisk Morgan....

Morgan blev snabbt uttråkad plus sur på mig för jag inte lät honom få hoppa upp på grannens mur å strosa på hennes gräsmatta.... Går knappast å missta vad som rör sig i hans huvud...

MYCKET gott! Herregud, grillat e bara bäst =)
Dagens motion blev nog max 3 bonuspoäng å den bestod av lite promenader och städning =)

Totalt: 26+ bonuspoäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 24 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 6 bonuspoäng

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar