Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Dag 375

Tisdag, tisdag, tisdag vad har dagen haft i sitt sköte? Jo nåt så spännande som TENTAPLUGG! I morrn har vi tenta i Projektledning så d har blitt att förbereda för d.... Kul, eller ja... Så kul d bara kan bli...
Annars har jag å Morgan vart ute på äventyr å min svanskota börjar bli betydligt bättre, jag kan numera sova på sidan vilket jag inte kunde innan så d va trevligt men samtidigt dumt för jag fick för mig å testa den.... Skulle vi inte gjort! Satt i pappas datorstol utan "sittring" å nu e d lika illa som förr igen... Ja ja, när ska man lära sig?
Annars har d inte hänt så mycket skoj idag....

Matmässigt har d vart en bra dag, hållt mig till det jag ska äta så d känns nice =)
Frulle blev samma som igår:
rågbröd med kalkonkeso =) 7 poäng blev detta å smaskigt värre å sen blev d en lunch som bestod av:
Fläskytterfiléwok =) MUMS! Lite grova äggnudlar, grönsaker å en enkel sås på 1 msk hoisin sås, fisksås å en skvätt kantarellfond å allt detta blev 8 poäng.
Hos mina päron blev d 4 koppar kaffe för 4 poäng å väl hemma blev d en skål mannagrynsgröt med en kopp te samt choklad för totalt 11 poäng å det ger mig 30 poäng för idag av mina 31 möjliga så d känns nice =)

Motionsmässigt har d också vart en skön dag, tog samma runda som igår med Morgan där vi myste å busade på stranden i d fina vädret. Promenaden till mina päron blev 40 min å sen tog vi en sväng om på 20 min på vägen hem så totalt blev d 1 timmes promenader idag för hela 4 AP =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt denna vecka: 11 st
Veckobonus kvar: 47 poäng

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar