Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

Dag 372

Idag hade vi lördag å dagen blev allt annat än jag hade förväntat mig... Jag försov mig å snälla Emma å Bill kom å hämtade mig då vi skulle ha en liten minikurs i rallylydnad:



Vi hade super skoj å Morgan var rätt duktig måste jag säga, lite trams men så kan d oftast bli första gångerna innan han fattar vad jag vill =)
Efter rallylydnaden så begav vi oss till rasgården vid citadellet så hundarna kunde busa:


Där var is, mycket is, tjock is... Jag va duktig å stod på gräset men fick för mig jag skulle visa en sak som Morgan gillar med isen, går ut å hinner knappt tänka klart min tanke förräns jag låg på marken, jag åkte med bakhuvud å röven före ner i isen å d va en jävla smäll.... Så då fick d bli såhär:

Akuten i Hbg.... Kitty va med å Rolle höll ställningarna i bilen där jyckarna myste å Kitty lyckades få ett sår på fingret då vi vänta å ja, e man lättroad så e man å det e vi båda två *haha*
Akuten ska ha en eloge för d gick rätt fort faktiskt å resultatet blev:

Lätt hjärnskakning å jag gilla ett av symptomen då man bör återvända till akuten: om du upplevs väldigt förvirrad. Ja du..... D e jag som standard så ja, hur folk ska märka d vette sjutton =)
Jag mår bra nu, svanskotan gör mer ont än skallen å d e så jag får tårar i ögonen då jag ska resa eller sätta mig. Fy fan!
Så mina planer för eftermiddagen sprack fint då d e vila som gäller, jag ville gå en promenad med Morgan nu ikväll men mamma skällde vänligt men bestämt ifrån så jag får vackert stanna hemma =(

Matmässigt har jag ätit lite mer än vanligt men samtidigt e jag fortfarande inom mina ramar så d känns lovely!
Frulle blev d en enkel skål gröt med en banan å sen blev d lunch i form av:
Hamburgare å grönsaker för 15 poäng å som kvällsmat blev d kebabsallad med lite bröd för ca 15 poäng =)
Nu blir d te å choklad för 4 poäng å lite vindruvor innan d blir sängen för min del! Tur jag gillar att sova på magen annars hade vi haft problem....

Motionsmässigt har d inte blitt så mycket, jag ville ju som sagt gå långpromenad men säg d fick jag inte lov till.... Så med de små promenaderna i Landskrona å rallylydnanden så blev d 20 min i alla fall tycker jag som ger 1 AP.

Shaken, not stirred!

Totalt: 38 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt denna vecka: 34 st
Veckobonus kvar: 23 poäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar