Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Dag 360

Då tar vi måndagen å otroligt nog, dag 360 idag å denna veckan kommer bloggen fylla 1 år =) Känns helt jävla sjukt men jag e också grymt stolt kan jag få tala om, jag har fixat att stå ut ett helt år å jag ser fram emot allt nu för i år är det mitt år, i år ska jag nå min målvikt!
Vad har hänt idag då? Jag skulle haft skola hela dagen men strax innan kl 4 i natt så valde min mage att kännas vid en mysig sak som heter magkatarr.... Så jag har spenderat större delen till sängs å det släppte tack å lov där vid 11 tiden vilket också var då jag gick upp å inte orka ligga längre i sängen =)
Sen har d blitt slapp i soffan innan jag å Morgan begav oss ut på äventyr på eftermiddagen så om man bortser från magkatarren så har d vart en skön dag.

Matmässigt har d inte gått sååå bra, jag valde att nyttja mer av veckobonusenidag å precis som igår så var det ett medvetet val men jag tycker inte jag dratt över så jäkla mycket idag ändå så det e alltid nåt =)
Frulle blev min älskade mannagrynsgröt med frukt å te:
MUMS å detta blev 6 poäng.
Dagens lunch blev chilinudlar med grönsaker å lite räkor:
Mumsigt värre kan jag meddela å detta blev 8 poäng.
Sen har d blitt 3 koppar kaffe, en lussebulle samt julgodis uppe hos mina föräldrar för 18 poäng å väl hemma så va jag inte sååå hungrig så jag valde att äta lätt:
Torsk med grönsaker som jag bakat i ugnen, mycket gott å detta blev 6 poäng.
Nu ikväll kommer d bli en kopp te, lite choklad å lite frukt för 4 poäng å jag kommer sluta på 41 poäng för idag å dratt över med 10 poäng vilket faktiskt känns helt ok.

Motionsmässigt så har d blitt 50 min rask promenad med jycken å även kört en snabbrunda där jag plockat undan här hemma i ett försök att hålla städningen så länge som möjligt å totalt har mina aktiviteter idag gett mig 6 AP vilket känns bra =)

Totalt: 41 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt denna vecka: 13 st
Veckobonus kvar: 6 poäng

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar