Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Dag 364

Så, freeeeeeeeeeedag idag å jag har många gånger trott d vart lördag så man blir lika glad varje gång man kommer på sig sj =)
Vad har hänt idag då? Jo, d har vart en gooo sovmorgon där jag inte kom upp förräns strax efter 11 å efter att jag fixat mig sj samt gått promenad med jycken så vart d mat å sen mys i soffan tills vi knatade upp till mina päron å väl inom dörren så blev Morgan oerhört pipig i köket å jag undra varför men sen fatta jag orsaken:
Mamma hade precis kokat lever åt honom så d dofta ju ljuuuuuuuuuuuuvligt i hela huset å då e d jobbigt att behöva sitta å vänta på att d ska svalna så han kunde få sig en bit =)
Sen blev d tv, postkodmiljonären å på spåret hanns med innan jag fick knata hem å rädda en stackars Andreas som glömt sina nycklar å satt utanför i kylan, när vi kom fram så kom Emma, Bill å lilla Shelby förbi å lämnade lite bröd till Andreas så d blev hundbus på balkongen också.

Matmässigt har d gått bra, jag har gått över idag också men det e för att till min stora besvikelse är d poäng på Brämhults juice trots den enbart innehåller naturliga ingredienser men d e ju för att det e rätt mycket frukt i dem så ja ja =) Jag har gått över med frukt vilket jag kan leva med *haha*
Frulkle fick bli en lunch för klockan hann bli 12 innan jag hann ut i köket å istället för att köra samma mat i samma ordning som jag alltid gör så valde jag å testa en ny grej, nämligen äta det mål mat som passar till klockan så d blev en lunch:
Biffsallad med nudlar med lite thailändskt inslag å till det ett glas Brämhults blodapelsin, MUMS! Allt detta blev 14 poäng inklusive allt å sen innan jag stack till mina päron blev d en halvt misslyckad middag:

Svamp å ostpaj som jag av nån oerhört korkad anledning valde att göra i en springform.... Fråga mig inte, d verka som en bra idé där i början men när jag sen skulle ta ut pajen så insåg jag mitt oerhört korkade misstag.... Svor gott å länge åt den fina, svarta massan i botten av ugnen, men men. Nu har vi lärt oss det å gör aldrig mer om d va? Okej? Okej! Middagen blev inklusive lite sallad å lövbiff 7 poäng samt ett glas Brämhults clementinjuice för 4 poäng.
Hos mina päron blev d 3 koppar kaffe samt en saffransbulle för 8 poäng å väl hemma blev kvällens sista mål "frukost" i form av min älskade gröt:
Mannagrynsgröt med en kopp te för 6 poäng å vatten å jag landar på 39 poäng å d som dratt iväg mest e ju juicen men jag tycker därmed inte att mitt övertramp egentligen räknas för det e frukt, ja d innehåller mycket socker i form av naturligt socker men ändå =)

Motionsmässigt har d också vart en skön dag, valde att bege mig ut på långpromenad vid stranden med jycken å totalt har vi fått oss en hela 60 minuters promenad vilket känns skönt, den ger 4 AP å Morgan tyckte d bästa nog ändå va hos mina päron:
För där får man goda oxsvansben å kan ligga å slappa efter att ha sprungit som en tok =)
Sen när jag kom hem blev d 20 min yoga på mitt Wii fit samt 10 min boxning som totalt gav 2 AP så d känns riktigt nice å hela 6 AP totalt idag =)

Totalt: 39 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt denna vecka: 48 st
AP kvar efter att nyttjat dem: 31 st

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar