Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Dag 357

Då tar vi fredagen =)
D har varit en riktigt skön dag kan jag säga! Va hemma idag å idag hade jag energi å d kändes riktigt nice! Jag kom igång å städade, dock hann jag inte med allt för jag ville hellre gå ut med Morgan i d fina vädret, eller ja... D blåste storm men solen va framme så jag ville utnyttja d =)
Jag satte 2 timmar till att plocka å förbereda inför dammsugning å moppning som jag ska göra i morrn så nu e här undaplockat å d e skönt kan jag säga så i morrn kan man börja dammsuga direkt å sen moppa =)
Sen begav vi oss ut alla 3 här hemma på långpromenad där vi mot slutet träffa en trevlig dam å en pigg liten dans svensk gårdshundsvalp som va 9 månader å hette Casall så han å Morgan busa å hade riktig skoj å d va en gött trött Morgan efteråt *haha*
Vi gick hem till mamma å pappa å satt där å mös lite innan vi knata hem igen å nu e man parkerad i soffan igen =)

Matmässigt har jag dratt över idag också men d känns bra, inte lika illa som igår men ändå.... Jaja, har jaft en skön känsla i kroppen idag å det e d viktigaste =)
Frulle belv som vanligt min mannagrynsgröt med frukt å te för 6 poäng
Sen blev lunchen samma som gårdagens lunch:
Dock inte duoval på riset utan jag tog 130 g ris å detta blev 9 poäng.
Sen blev d 3 koppar kaffe samt julgodis igen för 11 poäng å sen blev kvällens middag samma som gårdagens, resten av min sallad å två mindre brödbitar till för 10 poäng å nu ikväll kommer jag ta liter frukt å en kopp te för 1 poäng vilket ger mig 37 poäng för idag så d va inte sååå farligt trots allt, 6 poäng för mycket vilekt jag inte känner nån skam eller ilska över att jag inte kunnat låta bli utan denna vecka har jag valt att nyttja min veckobudget.

Motionsmässigt så har d gått bra tycker jag, mina 2 timmars plockande å städande här hemma gav mig 12 AP å sen en långpromenad på totalt 55 min som gav 5 AP så d känns riktigt nice kan jag säga =)

Totalt: 37 poäng
Motion: 17 AP
Ap totalt denna vecka: 35 st

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar