Summa sidvisningar

torsdag 19 januari 2012

Dag 361

Då får vi blogga ifatt oss å vi tar tisdagen först å denna dag spenderades i skolan, heldag med herr Duch som föreläser om projektledning. Oerhört intressant kan jag få tala om, man blir peppad att höra på honom, om alla möjligheter å hur faschinerande det faktiskt kan vara att leda å arbeta med projekt! Man trodde ju verkligen inte att d skulle vara så givande när man såg beskrivningen av kursen samt vad den heter, process-, & projektstyrning, ger inga wow-vibbar direkt men otroligt intressant å man känner sig oerhört peppad att verkligen vara med på alla lektioner, hela dagarna även om man e sjuk å dylikt för det ger så mycket.
Efter en 8-16 dag i skolan bar d av hemåt, snälla Magnus från klassen körde mig å Andreas till Rydebäck å släppte även mig hos mina päron vilket jag tyckte va oerhört snällt då planen var att jag, pappa, mamma å Tobbe skulle åka till Ekeby möbelaffär å kolla möbler då både Tobbe samt mina päron ska ha lite nya möbler men Tobbe kunde inte boka om sin akupunkturtid så d blidde inget å varken jag eller mamma hitta orken att åka å plaska på filborna så d blev tv mys med kaffe istället =)

Matmässigt så ja.... Drog över men samtidigt inte så illa, d blev min gröt å kaffe som frukost för 8 poäng å lunchen blev:
Torsk på grönsaksbädd samt noodles =) Detta blev 11 poäng å mumsigt värre!
Sen blev d kaffe å lite saffransbulle å en kanelbulle för 10 poäng å kvällens middag åt jag hos mamma å pappa då jag trodde vi skulle iväg men d blev ju inte så så jag ångrar lite att jag åt hos päronen för d blev dyrare än om jag käkat hemma men men, det blev mangochutney kyckling emd ris för ca 15 poäng så d blidde 44 poäng för denna dag, inte jätteilla men samtidigt inte bra heller men men....

Motionsmässigt så blev d promenader av allehanda slag å totalt gav dem mig30 min å hela 3 AP så alltid nåt =)

Totalt: 44 poäng:
Motion: 3 AP
Veckobonus: 0 poäng så blir att ta från AP
AP denna vecka: 16 st

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar