Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Dag 351

Så, vi får blogga ifatt oss å därmed e d dags att behandla lördagens bravader.
I lördags så handlade dagen till majoritet om att mammas sida av släkten skulle komma då båda mina kusiner flyttat till Malmö å Simrishamn å vi träffas inte så ofta längre, tror d va minst 4 år sen vi alla möttes så d va dags!
Riktigt mysigt å alla skulle komma kl 14 så d hanns inte med så mycket mer hemma innan dess, jag spenderade dagen eller förmiddagen där i soffan där jag kolla Biggest Loser.
Resten av dagen i bilder:


Missa å få med Bine min andra kusin samt de små Elliott å Klara men men, lite bilder blev d i alla fall =)

Matmässigt så blev d mycket att förtära men tack vare den nya regimen så höll jag mig inom min VV budget vilket känns helt otroligt! Visst, jag förbruka mååånga poäng, hela 83 poäng!!!! D låter helt sjukt men då ingår min dagliga poängsumma 31 poäng, 12 AP samt min veckobonus på 49 poäng å poängen försvann här:





I korthet blev d: lax å avokadopaj med 2 skivor kavring å 17% ost, banan, mango chutney kyckling med ris å sallad, glass å fruktsallad, julgodis å mjuk pepparkaka, kaffe å på det 4 glas vin (2 rött å 2 vitt) å d va gott kan jag meddela!

Motionsmässigt så blev d inte så mycket.... Endast två lite rejälare promenader som tillsammans gav mig 3 AP så inte super bra men dock alltid nåt!

Totalt: 83 poäng
Motion: 3 AP
Ap totalt denna vecka: 15 st

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar