Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

Dag 346

Så, måndag, årets första måndag dessutom å denna dagen har spenderats i sin stillhet hemma i soffans goaste hörn med en härlig filt som va en julklapp, best ever!!!!!
Under efterrrmiddagen/kvällen begav jag mig tillsammans med Morgan till mina päron där vi kolla tv å mös litta innan d va till å bege sig hemåt igen för att åter placera sig i soffhörnan med mer mys :)
En skön måndag med andra ord!

Matmässigt kan jag meddela att idag e vi tebax på banan! Nu lämnar vi julens gottigheter bakom oss å gör plats åt fasta rutiner å bra mat igen :)
Började dagen lite för sent så jag har inte ätit så många mål mat men håller mig bra ändå, började med en kopp te för 0,5 poäng å sen kom 2 mackor med skinka å smör för 5 poäng å på d kom 3 koppar kaffe för 1,5 poäng.
Hemma så blev dagens middag en restmiddag men en god sådan! Oxfillen från i lördags med salladen från samma kväll, kokta morötter å pizzasallad från igår.
Mycket gott å grönsalladen var med dressing, fetaost å majs som kosta poäng så totalt blev d 7 poäng för middagen, räknar 1 poäng vardera på dressingen, majsen, fetaosten å pizzasalladen, e säkert inte så men tror d jämnar ut sig i slutändan...
Nu ikväll kommer d bli litta vindruvor, mörk choklad, clementiner samt te för hela 5 poäng somger mig en slutsumma på 19 poäng å därmed sparar jag 3 poäng idag till mina bonusar.
Motionsmässigt har d blitt en tur å retur till mina päron som totalt gav mig 3 bonuspoäng å tillsammans med d jag spar från maten så blir d totalt 6 bonuspoäng för idag vilket jag e grymt nöjd med!

Totalt: 19 poäng
Motion: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: -24 st

Adios!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar