Summa sidvisningar

torsdag 19 januari 2012

Dag 362

Då behandlar vi onsdagen som spenderades i största grad på samma sätt som tisdagen nämligen med en heldag i skolan =)
Hände inte så överdrivet mycket denna dag om jag ska vara ärlig, intressant föreläsning å en skön känsla i kroppen om vetskapen att d var fredag för oss då vi e lektionsfria torsdag å fredag =)
Åkte sedan hem för å hämta jycken hos mina föräldrar å när jag kom va mamma orolig om Morgan var sjuk, jag frågade varför å hon svarade att han verkade så slö, han hade gått å lagt sig för å vila rätt mycket självmant å d brukar han inte göra hos mina föräldrar för han vet att om han gnäller å ser lite söt ut så e där en viss mormor som busar å leker å hittar på skoj saker med honom hela tiden å detta mötte mig då jag kom dit:
En väldigt trött hund så jag sa lugnt till mamma att han var då inte sjuk, han e bara ovan vid att vara hos mamma heldagar då hon e ledig *haha* så här mycket motion å bus har han nämligen inte fått på länge för mamma jobbat mycket den sista tiden så d var säkerligen månader sen han var hos henne då hon var helt ledig så det här med 3 långpromenader med en massa bus därtill å massa hjärngympa har han inte fått på länge utan när han varit där får han en rejäl tur å bus på morronen, sen sover dem hela dagen för att sen busa lite på kvällen då mamma gått upp igen så jag skratta gott åt denna sömntuta jag mötte då jag kom dit =) Helt utslagen!

Matmässigt så gick d riktigt bra idag tycker jag, ingen kanelbulle, julgodis eller lussebulle även om jag va sugen så tog jag clementiner istället =)
Frullen va densamma med kaffe för 5 poäng å sen blev d lunch som var en kombination av gårdagens middag å viktväktar wienerkorv för 8 poäng, mumsigt!
Lite mer kaffe, mörk choklad på eftermiddagen för 9 poäng å sen på kvällen blev d en middag bestående av:
Blomkål å morotsstuvning med lite lax till för 7 poäng å d va såååå gott!
Sen blev d lite mannagrynsgröt med lite banan i på kvällene fter att jag varit å tränat för 4 poäng =)
Så det blev 33 poäng denna dag vilket känns otroligt nice!

Motionsmässigt blev d en hel del promenader men d bästa av allt var att jag kom iväg å träna för första gången på läääänge å d va riktigt skönt! Testade nåt nytt, aqua yoga, yoga i vatten vilket var en upplevelse. Mot slutet börja jag i smyg göra magövningar under avslappningsdelen för jag kände inte att d hade gett nån effekt så jag ville ha liiite träning i alla fall men när jag kom ur poolen var hela kroppen gelé så nog hade d tatt! D trodde jag inte så d va riktigt skönt pass å sist jag testa yoga va power yoga på gerdahallen i Lund å där lyckades jag ge mig sj ryggskott under stretchingen så d va en bra upplevelse å kunna gå därifrån utan å halta *haha* Totalt har jag lyckats skrapa ihop  6 AP vilket känns bra =)

Totalt: 33 poäng
Motion/träning: 6 AP
AP totalt under denna vecka: 22 st

Bazinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar