Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

Dag 374

Idag hade vi måndag å dagen spenderades hemma då jag inte hade nån lektion. Jag ångrar lite att jag inte gick till skolan för några i dagens halvgrupp va borta å jag hade kunnat ta igen då jag missade förra halvgruppen pga magkatarr men men... Fick info av Andreas vad de hade gjort osv å med tanke på svanskotan va d rätt skönt å få va hemma å vila =)
Jag har mått väldigt illa idag å varit svimfärdig men d beror på citodonen, den tar bort apitten vilket ger att jag går för länge utan mat å sen röka på det e ingen bra kombo.... Kallsvettning å vimmelkantig blir resultatet så d har varit kämpigt att äta idag kan jag säga.
Utöver detta har d vart en skön dag med fint väder å bus med hund =)

Matmässigt så har d gått bra, frulle fick jag tvinga i mig i form av:
Rågbröd med kesoröra å kalkon för 7 poäng å sen har d även blitt en chai latte för 8 poäng.
Sen blev lunchen enkel, 2 skivor kavring med lite smör å 2 skivor ost för 7 poäng samt 4 koppar kaffe för 4 poäng.
Kvällens middag fick bli latmiddag i form av mannagrynsgröt:
tillsammans med en kopp te blev detta 5 poäng å totalt blev d 31 poäng för denna dag å d känns riktigt bra =)

Motionsmässigt har d också gått bra, jag å Morgan begav oss ut på äventyr på stranden:

Sen träffa vi en gubbe som Morgan skällde ut efter noter! Han fick så han teg kan man säga.... Tyckte så synd om honom, undrar vad han gjort för ont enligt Morgan:
Han va tydligen jättefarlig =) Toltalt har jag knatat 70 minuter idag å d känns riktigt bra å det ger mig 4 AP.

Totalt: 31 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt denna vecka: 7 st
Veckobonus kvar: 47 poäng

Arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar