Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

Dag 376

Onsdag å dagen innebar att vakna med igenproppade bihålor å vetskapen om att en mysig förkylning är på antågande... *yay*
Men men, bara att bita ihop å bege sig mot skolan där vi skulle ha vår sista tenta vad jag vet för evigt.... Inga fler tentor, bara examensarbete kvar samt examensLIA å det e vemodigt.... Ångest för jag vill inte bli vuxen, inte än. Har drömt flera gånger att d plötsligt blir tillägg i utbildningen så vi ska gå 3 år istället så jag slipper bli vuxen till sommaren men men, hoppas kan man alltid!
Tentan var i projektledning å det e oerhört intressant faktiskt men med en öm röv så blev d det snabbaste tentan ever, aldrig vart så snabb förr!
Sen blev d hem å ta d lugnt å hämta jycken innan vi begav oss till mina päron igen på kvällen =)

Matmässigt så har d vart en bra dag, frulle blev en skinkmacka å latte från Espresso House för 16 poäng å sen blev d en latte till samt en lunch:
Fläskytterfiléwok utan äggnudlar denna gång så d blev grönsaker å kött =) Detta blev 5 poäng samt 2 koppar kaffe för 2 poäng å nu ikväll blev d en skål gröt med frukt å te för 5 poäng som ger mig 32 poäng idag vilket är en för mycket men ändå nice =)

Motionsmässigt har d verkligen vart en bra dag, har knatat fram å tebax många gånger. Till å från skolan 20 min, till å från päronen för å hämta jycken 30 min, sen ytterligare en promme som blev 1 timme så totalt 1 timme å 50 minuter idag! D ger mig 7 AP å d känns oerhört nice =)

Totalt: 32 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt denna vecka: 18 st
Veckobonus kvar: 46 poäng

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar