Summa sidvisningar

söndag 31 juli 2011

Dag 190

Så då tar vi å bloggar ifatt oss lite här.... Lördag börjar vi med å denna dagen gick fort! Full rulle med att städa, dona å feja inför kvällens kräftskiva!
En riktigt rolig kväll med goda vänner, ett nytt tillskott som var väldigt trevligt, massa god mat å dryck!
Här kommer kvällen i bilder:



Mycket roligt hade vi trots jag mot slutet kände hur trött jag var efter allt jag haft för mig under dagen, tror aldrig jag städat så hurtigt, snabbt å intensivt! Känner det idag (söndag) att jag har gött med träningsvärk i lår, rumpa å svank!
Man fick ju göra sig presentabel för gästerna:
Hmm ja, tyckte d var lite extra skoj att skjortan jag har på mig har jag inte kunnat ha på över ett år =) Den satt tight, liiiite för liten fortfarande men den gick på å såg relativt ok ut =)
Jag tog ä'ntligen tag i en sak under dagen å satte upp lite tavlor som jag inte riktigt fått till tidigare å dagen passade dessutom bättre än jag fört hade trott...
Nu sitter älskade Buster å Morgan på väggen här hemma =)

Matmässigt gick d bra trots överflöd men jag hade sparat in bonuspoäng så d gick ändå plus minus noll i slutändan =)
Frulle under dagen blev en skål special K med mjölk samt en kopp te för 5 poäng å sen började jag städa å innan jag visste ordet av så var d kväll å dags å äta festmåltiden så jag fick mer poäng över än jag trodde från början.
Middagen:
Vitlöksbröd, en god veggo paj, sallad med lite fetaost bl.a. å gott rosévin till det å förstås KRÄFTOR! Mycket gott men d tar sin lilla tid =)
Efterrätt blev min viktväktarcheesecake =) Samt Kristin å Olof hade med sig en förgrymmat god tårta! Smakade vernda kalori men d var d värt! MUMMA!!!!
Tappade räkningen på poängen men jag hade räknat i förväg å uppskattat att hela kvällen skulle rymma 44 poäng (more or less... Nu blev d lite mer med tanke på tårtan men men)
Å jag hade sparat ihop 25 poäng sedan tidigare å min städning under dagen gav mig ytterligare 6 bonuspoäng samt jag hade över 19 poäng från dagens matintag som då gav mig en slutsumma på 50 bonuspoäng så jag hade till å med över till tårtan så det blev verkligen plus minus noll =)

Träningsmässigt gick d ju bra, hurtig städning gav mig 6 bonuspoäng =)

Totalt: 50 poäng
Tränat: 6 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 0 st (autokorrigering)

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar