Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Dag 162

Då var vi ikapp! Lördag idag å en riktigt skön sådan =) Bara slappat hemma med min älskade hund, husse e iväg hos en kompis å lanar så det e bara jag å Morgan hemma hela helgen vilket e tyst, väldigt tyst.... Visst, e skönt ibland men d blir också lite för tyst =( Jaja, han kommer hem i morrn kväll så d ska bli skönt =)
Annars har d inte hänt så mycket.... Njöt i soffan med min bok, läser om Twilight böckerna, eller ja, börjar med trean Eclipse då jag inte e såååå förtjust i tvåan New Moon å ettan Twilight har jag inte kvar längre =( Dock spenderade jag hela eftermiddagen å kvällen igår med att läsa första utgåvan av Twilight som heter Midnight sun som e skriven ur Edwards perspektiv, denna e bara på 264 sidår då utdraget läckte ut på nätet å författaren valde att inte fortsätta... Synd för den e magnifik!!!!! Så jävla bra.... Precis som en vän till mig sa idag så hoppas hon innerligt att författaren en dag slutför den, vilket jag också dörmmer om men men.... Får se =)
Utöver detta å nån film så begav jag å Morgan oss till Råå för å fika med mina föräldrar =)

Matmässigt har d gått bra idag, började med 4 knäcke å en burk makrill i tomat för 5 poäng,
På Maxi igår hittade jag till min stora förtjusning Brämhults juice till extra pris, 10 spänn för 1 liter!!! Köpte 2 st å bara njöööt idag! E ju 0 poäng eftersom de inte lägger till nåt socker eller annat =)Nere hos mamma å pappa blev d fika som bestod av 2 kaffe med mjölk för 1 poäng, gooooood lokalproducerad jordgubbsglass med hubbabubbar:

Morgan tyckte åsså glassen var god:


E tur han har lång nos så man når ner i botten på burken *haha* MUMS tycktes han säga =)
Glassen uppskattar jag till 4 poäng då jag tog två omgångar å ca 2 dl =)
Hemma blev kvällens middag en kombination av gårdagens bakpotatis å d sista av laxen:
Totalt 7 poäng =) Hittills idag har jag 17 poäng så nu ikväll blir d resten av mina körsbär å lite choklad samt en kopp te å jag vet inte hur mycket jag kommer ta.... Får se men tja, vi kan väl utgå från att jag tar resten jag saknar så d får bli full pott för idag 24 poäng =)

Träningsmässigt så knatade jag till Råå med Morgan, mamma kom å mötte oss på vägen å min lille prins fick busa i vattnet, bada, simma å bete sig som en tok =) Han e helt galen..... Kastar sig ut i vågorna efter stenarna vi slänger ut, ibland dyker han också... Trodde hundar inte ville komma med huvudet under vatten men ack vad jag misstog mig.... Tror nog han e en ubåt eller nåt... han kör ner huvudet under vattenytan å fångar tång *haha* Man skrattar gott åt honom =)

Busen i full action! Vår promenad genererade 6 bonuspoäng å vi fick skjuts hem då mamma ändå skulle till Rydebäck =) Blev ingen joggintur denna vecka heller =( Får se om jag får till d i veckan.... måste eftersom d nu e 2 veckor sen jag va ute sist =( Måste bli skärpning!

Totalt: 24 poäng
Tränat: 6 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 24 st =)

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar