Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Dag 180

Wow, 180 dagar har gått.... Tiden går! Då vart d onsdag idag å d tog emot att gå till jobb idag.... För halv 7 i morse så kom ett älskat litet yrväder:

Lilla Shelby =) Morgan var alldeles lyrisk *haha* Hon har vuxit som satan så nu var d jämlikt i vikt å mankhöjd, nästan så Shelby har gått om honom =)
Annars så har d vart som vanligt på jobb:
Jag gillade speciellt när chaffisarna skickar dolda buskap när de lämnar in sina stoppsedlar å ibland improviserade fraktsedlar:
Börje var tack å lov på semster annars hade han vart ganska så..... Intressant å handskas med resten av dagen =)
Utöver detta så har dagen vart ok, mycket å göra men inte så mycket telefonsamtal tack å lov så jag kunde fokusera på pappersarbetet mer.

Matmässigt så har d gått bra, känner sug till å från men d e ganska så förståligt med tanke på vilken tid som nalkas.... Hade gärna sett att d hade startat redan men d kommer väl... Frulle blev special K med mjölk för 4 poäng, en banan för 1 poäng samt lunch som blev lövbiff igen för 6 poäng.
Kvällens middag blev:
Mango chutney kyckling =) Tog en portion värd 6,5 poäng så hittils idag ahr jag 17,5 poäng så nu ikväll kommer jag ta mig ett kvällsfika värt 5,5 poäng å därmed en totalsumma på 23 poäng för idag å jag spar ett poäng till mina bonusar.

Träningsmässigt har d blivit min vardagsmotion för 2 bonuspoäng, jag sitter i skrivande stund å försöker hitta energin att ta mig ut på en powerwalk. Jag var på väg ut men jag orkar inte =( Funderar på att göra ett expriment i morrn, att jag tar min powerwalk INNAN jag går hem från tåget, på d sättet så får jag d undan med innan jag äter för d e just efter middagen som jag kraschar i soffan så vi får se i morrn helt enkelt =)
Så totalt 3 bonuspoäng för idag, bättre än ingenting.

Totalt: 23 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: - 4 st

Tingelingelej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar