Summa sidvisningar

tisdag 26 juli 2011

Dag 186

Då hade vi tisdag å idag har d vart en seeeeeeeeeeeeeeeeg dag! Jag hade slut på arbetsuppgifter redan halv 12 å sen då??? Jo d var låååånga timmar tills klockan slog 16:30.... I morrn hoppas jag att d blir mer å göra, intressant att man aldrig e nöjd, innan var d mycket å göra å nu inget alls, e d nu man säger: välkommen till transportvärlden?

Denna mailkonversation va intressant, först fick jag det första, letade som en galning å mailade tillbaka att vi har inte godset, har aldrig sett godset å har definitivt inga fraktsedlar... De stod på sig å menade att vi visst fått d eftersom det scannats in hos dem att d finns hos oss å sen dagen efter fick jag det senaste mailet.... Hoppsan?
Det blev ännu roligare sen när man skulle åka hem... Tågkaos men jag fick underbart sällskap:
Goaste, underbaraste Monica kom till Malmö C medans jag fortfarande väntade ivrigt på att få komma hem så hon kom å väntade tillsammans med mig så d var riktigt mysigt med signalfel för en gångs skull, tack än en gång Monica =)
1
D blir en microblogg idag gällande inlägg då jag e helt slut. Konstigt nog men jag var trött då jag kom till jobbet å sen blir man oerhört sleten av att inte ha nåt å göra. Jag började till slut städa kontoret bara för å ha nåt å göra! Nu ikväll kom goda vänner från rastgården förbi med sin lilla plutta Shelby å Morgan å Shelby har busat som satan =) Så jag har en lycklig vovve nu, de e så söta ihop =)

Matmässigt har d gått bra, frulle blev mina special K med mjölk för 4 poäng å till lunch blev d en chorizo med potatis å lite grönsaker samt såsen från laxen, mangochutney-inspirerad för 8 poäng.
Nu ikväll blev d den sista laxbiten med tillhörande sås med potatis, morötter å grönsaker för 8 poäng

å därmed har jag 20 poäng idag so far å nu ikväll blir d en kopp te samt en bit choklad för 4 poäng å därmed fullpott på 24 poäng idag.

Träningsmässigt har d bara blivit min vardagsmotion för när jag äääääntligen kom hem var klockan så mycket plus jag hade världens huvudvärk så jag släpade mig hem så jag får va duktig en annan dag istället =) Men 3 bonuspoäng har d blivit idag i alla fall =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 10 st

Tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar