Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Dag 187

Onsdag idag då å dagen har spenderats hemma tyvärr =( Slogs med migrän-liknande huvudvärk hela natten å när d änrligen verkade lätta liiiite men inte mycket å huvudvärkstabletter funka inte så kasta jag in handuken å sjuka mig.... Har dock inte fått sova så mycket, gick upp vid 10 då jag inte vill sabba rytmen å sova för mycket så jag inte kan somna i tid ikväll. Har mest slappat i soffan å nu fram emot eftermiddagen så lättade äntligen huvudvärken så i morrn e d tebax igen, fit for fight!
Utöver detta har d inte hänt så mycket idag, mest tagit d lugnt i förhoppning att skallen skulle sluta göra ont. Tog en långpromenad med Morgan framemot eftermiddagen/kvällen för å få lite frisk luft å tack å lov för det för d verka som att en promenad var d sista min skalle saknade så halvvägs genom promenaden så släppte d sista av mitt skallebank =)
Kollade på en film idag, herregud kanoners! Your Highness hette den, ni som älskade Dude, where´s my car? samt Pineapple express ska definitivt se Your Highness! Rolig å ganska vidrig emellanåt men helt klart rekommenderas den!

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen med en skål special K med mjölk samt en kopp te till det för 5 poäng. Dagens lunch blev enkel:
Potatis samt en burk makrill i tomat å lite grönsaker för 5 poäng =)
Nere hos mina föräldrar blev d 2 koppar kaffe med mjölk för 1 poäng innan d var dags att vända hemåt igen...
Kvällens middag blev oväntat å oplanerat kolhydratfri så jag fick gräva i kylskåpet för att leta fram poäng att lägga på tallriken för annars blir d till å kränga alldeles för mycket choklad ikväll å mörk choklad blir inte gott i för stora mängder =(
Kvällens middag blev därmed:
Kyckling som jag stekt med lite goda kryddor för 3 poäng, kokade morötter som fick agera potatis för kvällen å det blev 0 poäng. Majs för 1 poäng fick vara med i kvällens komposition samt jag kom på jag fick en burk fetaost, det feta sorten *haha, obvious joke...* som fick utgöra resten, tog för 3 poäng å därmed blev detta 7 poäng =) Hittills idag har jag alltså 18 poäng å i skrivande stund e jag spymätt å jag har fortfarande 6 poäng kvar å snart läggdags... Kul.... =( Men men, kvällens fika får i alla fall bli en kopp te samt lite mörk choklad, tror faktiskt jag stannar vid 22 poäng för idag å det ger att jag bara måste äta choklad för 3 poäng å till d min kopp te för 1 poäng som då ger mig 22 för dagen å jag spar 2 poäng till mina bonusar =)

Träningsmässigt så har d gått bra idag =) Bestämde ju att jag ville ha 3 ordentliga träningspass denna veckan å idag blev d långpromenad till Råå från Rydebäck som tog ca 1 timme å min lille skitunge fick bada å busa =) Promenaden gav mig 6 bonuspoäng å tillsammans med mina 2 från maten blir d 8 bonuspoäng för idag vilket känns kanoners! Så nu har jag bara ett ordentligt träningspass till för att nå min kvot för veckan =)

Totalt: 22 poäng
Tränat: 6 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 18 st

Bye bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar