Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Dag 158

Då hade vi tisdag å denna dagen blev precis som gårdagen, jobb igen å idag gick d liiite bättre, vissa saker hade fastnat lätt från gårdagen men fanns fortfarande stora frågetecken som bl.a. de där jävla transportsedlarna.... Intern fakturering å för vissa kunder skulle de faktureras å ja.... En enda stor sörja =( Men men det lossnar väl en vacker dag får man hoppas =)
Annars så var d en bra dag på jobbet, upptäckte att en gammal lärare/föreläsare också jobbar där som vi hade i miljö å kvalité på yrkeshögskolan *haha* skratta gott då jag upptäckte hon var där =) Inte varje dag man upptäcker man känner nån på en arbetsplats man e helt ny på. Fick även lära mig d mest underbara, arbetstider under ansvar, jag får börja när jag vill, ta raster hur jag vill så länge jag sköter mitt jobb å arbetar 8 timmar per dag =) Helt underbart jue! Jag e alltid livrädd för å försova mig å har alltid haft jobb där folk står å stampar argt för jag sätter dem i skiten med att va försenad... Samma sak som om mitt tåg krånglar så skapar det inga problem, blir bara att jag börjar lite senare å slutar lite senare vilket känns underbart! Så vill jag ha sovmorgon nån dag så kan jag det osv. LOVELY!

Matmässigt också en bra dag å det bästa e att jag för första gången sköter det där med att äta frukt varje dag, jag e fruktansvärt dålig på det å ska enligt mitt program käka 2 frukter om dagen å som bäst blir d en.... Men på jobb finns fruktkorg =) Så jag får mina frukter å ibland mer därtill så jag e glad!
Frulle blev idag special K med mjölk för 4 poäng å lunchen blev soppan från gårdagen för 7 poäng.
Kvällens middag blev samma som gårdagen:
Dock inga knäckebröd, jag glömde ta bild nämligen så fick använda en gammal =( Så middagen blev 7 poäng å även en banan slank ner under dagen som gav mig 19 poäng so far så mitt kvällsfika blev lite mörk choklad för 3 poäng å en totalsumma på 22 poäng å därmed spar jag 2 poäng =)

Träningen blev som vanligt min vardagsmotion på 3 bonuspoäng =) Tillsammans med mina sparade poäng blev d 5 bonuspoäng.

Totalt: 22 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng intjänade denna vecka: 9 st

2 kommentarer:

  1. FRUKTansvärt dålig...? Skärpning va... :)

    SvaraRadera
  2. vadå då? Vill jag skriva så får jag väl =) Min blogg *hihi*

    SvaraRadera