Summa sidvisningar

fredag 8 juli 2011

Dag 168

Så då vart d fredag idag då, inte för att d e mycket å glädjas åt... 2 dagars ledighet som lär försvinna snabbt... Måste lägga dyrbara, lediga timmar på att städa lägenheten i morrn *morr* VILL INTE!!!!! Men men.... Nödvändigt ont om jag nu vill ha d gjort på mitt vis... Dessutom e där ett berg tvätt som måste åtgärdas, om jag nu vill ha rena kläder i veckan =)
Får se om jag har möjligheten att åka till rastgården i morrn med Andreas å Morgan, jag tror faktiskt jag ska göra det, jag e ju ledig å får göra som jag vill =) Kan städa sen när vi kommer hem igen å sen så kanske vi får med en hund till hem i morrn, lilla Bella bus =) Hennes matte ska kanske iväg på äventyr på Hven i morrn så vi erbjöd å passa skrället Bella så d blir skoj om d nu blir så. Morgan får d tufft *haha* Bella e en bestämd liten dam, söt å go men som en redig kvinna, temprament =)
Annars har d inte hänt så mycket idag, jobbat som vanligt, dock knappt nåt å göra.... Så d bådar ju gött inför kommande vecka... Sitta å rulla tummarna, men jag frågade om jag fick fråga de som sitter på avdelningen Akka Logistik om jag kunde hjälpa dem då mina ursprungliga uppgifter var klara å d gick bra så d ska jag göra, friska upp logistiken =)
Idag då jag vaknade blev jag mött av följande syn:
Morgan fläker ut sig.... Alltid trevligt att börja morgonen med att stirra honom rätt i röven å klockspelet men ja, killen har skön stil *haha* Han vet hur han ska få mig att vakna med ett leende trots mitt kassa morronhumör!
Matmässigt har d gått bra, frulle på special K å mjölk för 4 poäng, makrill i tomat med potatis för 5 poäng å nu när jag kom hem så blev d middag bestående av:
Min favorit... Varmrökt lax med potatis å min egena version av gravad laxsås, filmölk med lite sån sås nerröd å salt å peppar =) MUMMA! Ikväll så låg jag efter med poängen lite så jag tog lax för 4 poäng, potatis 2 samt sås för 2 poäng, totalt 8 poäng vilket gav mig 17 poäng so far.
Kvällsfikat blev d sista av mina älskade kössebär å en bit mörk choklad samt en kopp te för 6 poäng vilket ger mig 23 poäng som totalsumma för dag å jag spar 1 poäng till bonusarna =)

Träningsmässigt har d inte blitt mycket idag förutom min vardagsmotion, jag ska ut med jycken nu ikväll men jag känner inte att jag har orken för nåt extravagant.... Men 3 bonuspoäng blir d idag å tillsammans med d jag spar från maten blir d 4. Lär uppdatera i morgon om min promenad nu ikväll blir längre än jag tänkt från början, kanske d blir 2 bonuspoäng men jag får se, jag kommer göra det jag känner för =)

Totalt: 23 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 6 st

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar