Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2011

Dag 165

Då vart d tisdag, trodde d va onsdag under vissa tidpunkter idag å blev lite besviken men men, onsdag i morrn å innan man vet ordet av så e d torsdag osv =)
Vart en bra dag på jobbet, stod å beundrade ett vackert vidunder, vad sägs alla ITL:are som läser bloggen här, vad skådar mitt öga:

=) Bara liiiiiiiiiiite skadad *hehe*
Annars har d inte hänt mycket, funderade på å ta en svängom med jycken men jag orkar bara inte =( Detta suger som fan!!!! Jag vill ha energi för bövelen =( varför har jag inte d? Jag borde ha massa energi men icke så nicke..... Hade jag orkat hade jag vart riktigt sur just nu men jag e bara trött =(

Matmässigt har d vart en bra dag, frulle blev makrill i tomat med 4 knäcke för 5 poäng å lunchen blev samma som gårdagens middag, mango chutney kyckling med lite ris å kokta morötter för 7 poäng. Nu ikväll blev d en enkel middag:
Valde att skippa kolhydrater all together detta målet då korv kostar mycket i poäng å jag orka inget annat.... Första gången sen jag börja med viktväktarna som jag känner att jag vill ha mer än jag får äta... Börjar känna suget å paniken i kroppen å vill inget hellre än att bara äta, äta, äta.... Men det e ju här jag har problem å jag får helt enkelt nöja mig med att jag e lite hungrig just nu, jag tänker inte ta nån frukt även om jag vet att jag får det utan jag vill känna lite hunger just nu, jag vill känna efter hur d känns, vad jag tänker osv. Jag vet att jag dör inte av att va liiite hungrig nån gång, jag har ju fått mat så d lider ingen nöd på mig så jag tänker faktiskt ta vara på detta å använda d till att fundera hur över hur jag tänker å hanterar detta.
Jag tog även en efterätt:
D sista av min cheesecake med en skål hubbabubbar till för 5 poäng =) Så hittills idag har jag ätit 22 poäng å jag har en kopp te att ta till om nu hungern blir för jobbig =) Det e något jag e glad för, att en kopp te har den effekten på mig å min mage, det ligger som ett lock i magen å det e något jag ofta gör då d krisar med frulle så räcker d med en kopp te så står jag mig i minst en timme, ibland två. Inte bra men d funkar för min del.... SÅ jag vet inte i skrivande stund om det blir 22 poäng för idag eller 23... Tror faktiskt jag säger 23 poäng så får jag i så fall korrigera i morrn =) Spar ett poäng till bonuspoängen.

Träningsmässigt har d som sagt inte blitt mer än mina vanliga 3 bonuspoäng som jag får från min vardagsmotion å tillsammans med det jag spar från maten blir d 4 bonuspoäng för idag.

Totalt: 23 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: -7

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar