Summa sidvisningar

måndag 18 juli 2011

Dag 178

Då var d måndag å den har hållt vad den lovat.... Full rulle på jobb, sprungit som en skållad råtta å letat efter det ena godset efter det andra.... Gillar speciellt när man skickar gods plus fraktsedel med felaktigt nummer, sen 2 veckor senare skickar man exakt samma sändning IGEN med samma felaktiga telefonnummer för att sedan ringa å irriterat fråga varför vi inte levererar godset..... Så nu ska den senaste sändingen gå i retur å den första levererars då en 1:a mystiskt försvann då fraktsedel skrevs...
Annars så har d inte hänt så mycket, fick fina paket på posten idag =) Det första bestod av:
Mina Twilight böcker som jag äntligen kunde få beställa =) Allt tack vare cdon:s erbjudande handla nu å betala i september utan ränta eller andra avgifter =)
Mitt andra paket kom från goaste Kristin Lindberger å där var en resfoderväska som jag velat ha länge men inte hittat, superfin å jätteglad blev jag =) Så detta har varit min ljuspunkt denna måndagiga måndag.

Matmässigt så blev d en frukost på jobbet som blev d vanliga, en grov bulle med lite smör, skinka å tomat för 5 poäng å sen blev d en lunch bestående av 4 knäcke å makrill i tomat för 5 poäng. Sen blev d även 2 bananer under dagen för 2 poäng å nu ikväll blev middagen:
Lövbiff med potatis, löksås samt en grönsallad med majs =) 7 poäng för denna portion å väldigt gott!
So far idag har jag 19 poäng så nu ikväll blir d en liten kvällsfika bestående av en god kopp te samt lite choklad för 4 poäng å därmed får jag 23 poäng för idag å spar 1 poäng till mina bonusar.

Motionsmässigt har d blivit min vardagsmotion för 2 bonuspoäng men sen har jag även knatat till affären å hem igen samt handlat mjölk så d blir faktiskt 3 bonuspoäng. Tillsammans med det poäng jag spar från maten blir d 4 sammankagt för idag =)

Totalt: 23 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: -10 st

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar