Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Dag 159

Då tar vi onsdagen, veckan bara flyger fram tycker jag! Samma sak som vanligt, jobb, jobb å mera jobb. Börjar lossna mer å mer tycker jag vilket känns superskönt! Vissa saker klarar jag numera utan någon hjälp, e bara ibland d uppstår bekymmer som när vissa chaffisar väljer att improvisera fraktsedlar *morr* Samma sak gäller när de blir lite väl frikostiga med skrymmeberäkningarna.... Herregud, tror jag ska samla på mig några praktexemplar å dela med klassen i höst *haha*

Matmässigt gick det bra som vanligt =) Denna gången blev d special K med mjölk som frulle för 4 poäng å lunchen blev makrill i tomat med potatis för 5 poäng samt en banan för 1 poäng =)
Kvällens middag blev en egen version:
Gjorde mango chutney-lax =) Potatis som vanligt med lax som jag la i en ungsfast form, blandade en sås på matgrädde 5%, lite lättmjölk med 2 msk mango chutney, citron juice, sambal oelek med lite salt å citronpeppar. Mycket gott å detta blev 7 poäng =)
Hittills under dagen hade jag 17 poäng så kvällens fika blev återigen mitt trofasta cokelad *hehe* tacksam jag köpte den chokladkakan.... Den hemska boken snor all min tid å jag glömmer å äta =) Tog choklad för 5 poäng som gav mig 22 poäng för dagen å spar 2 poäng =)

Träningsmässigt blev d som vanligt mina 3 bonuspoäng plus att jag, Andreas å Morgan gick ner till stranden för å busa med en hund å hans ägare från min pappas jobb, en röd cocker vid namn Elton =) De badade å busade å hade d riktigt mysigt =) Min stackars prins verkar sakna mig rejält... Har vart pipig å gnällig hela denna veckan vilket ger mig ett gigantiskt däligt samvete =( Men idag fick han göra nåt skoj i alla fall å det e allt som räknas =) Promenaden till å från stranden gav mig 4 bonuspoäng så totalt för dagen blev d 9 bonuspoäng vilket verkligen inte e fy skam!

Totalt: 22 poäng
Tränat: 7 bonuspoäng
Bonuspoäng intjänade denna vecka: 18 st

Hopp å hepp, mera pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar