Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Dag 161

Då hade vi fredag å denna dagen spenderades hemma i sängen då jag vaknade vid 4 tiden på morronen med världens migränanfall =( Kräktes å hade mig å tyvärr så beror ju detta på att all stress å spänningar jag kännt under veckan å inför det här med att jag ska fixa jobbet å denna natten så bestämde sig mitt huvud å min kropp att den skulle släppa allt detta å *KABOOOM* Migrän.... Ingen medecin hemma heller så jag fick vackert lida i sängen.... Tack å lov släppte det fram emot middagstid så vid 12 kunde jag såsa i soffan istället för sängen å ja, jag hade en hund som bokstavligt talat NJÖÖÖÖÖT av att få ha mamma hemma *haha* min lille skitunge.... Han har nog saknat mig enormt mycket under veckan! Sjukt men mysigt på ett sätt också, även om d ger mig skuldkänslor =(
Fram emot eftermiddagen åkte jag iväg för å handla med min kära moder å Andreas hade vart nere vid båten med min käre far å bror för å hjälpa pappa slipa botten, fuuuuuuull av äckliga snäckor =( Så jag avundades dem ICKE! Har sj fått stå där å slipa å skit.... Glad jag fick slippa denna gången =)

Matmässigt så blev d en lunch istället för frulle som bestod av:
Min goda lax för 7 poäng =)
Kvällens middag blev:

Bakad potatis med skinröra å en sallad =) Inklusive majsen blev kvällens middag 8 poäng då jag tod extra skinka också =)
På kvällen sen blev d kvällsfika:
Mamma köpte kössebär till mig =) ÄLSKAR!!!!! Dock enligt min form av viktväktarna e det poäng på detta *morr* så här ser ni 30 st körsbär för 2 poäng, till detta så blev d 1 kopp te samt en bit choklad å totalt blev d 23 poäng totalt för dagen =) Spar därmed 1 poäng.

Träningsmässigt blev d ingenting idag, bara lättare promenader med jycken som inte e värt å räkna ens enligt mig =) Men i å med jag spar 1 poäng från dagens mat så blev d 1 bonuspoäng i alla fall =)

Totalt: 23 poäng
Tränat: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng intjänade denna vecka: 23 st

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar