Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Dag 166

Så då tar vi en speedblogging nu, klockan e alldeles för mycket å ja... Lite irritation i kroppen men men lite PMS har man väl inte dött av?
Har vart en ok dag idag, försov mig till jobb men d sköna e ju att ingen blir arg eller att företaget står still pga min frånvaro så d känns skönt, jag kan få jobba in d jag missade idag när jag vill å hur jag vill =)
Annars så har d vart en bra dag, aningen för kort men men......

Matmässigt har d gått bra, blev ingen direkt frulle men ja... Tog en lunch istället å Akka levererar åt en matgrossist som har såna sallader, pasta, baguetter som e liknande d som pressbyrån har å en leverans blev fel å ingen ville ha godset så då fick vi anställda det =)
Tog en grönsallad, med räkor å ägg =) Till denna blev d 2 knäcke med smör samt en banan för 8 poäng =)
Kvällens middag blev:
Kycklinglår med krispigt skinn, broccoli, harivot verts, kokta morötter samt ris. Till det en egengjord sås med lite mango chutney, fond, vatten, en skvätt 5% matgrädde =) Mycket gott å alltsammans blev 10 poäng.
Nu ikväll blir d en kopp te samt choklad för 4 poäng som ger mig en totalsumma på 22 poäng för idag =) Spar 2 poäng till mina bonuspoäng.

Träningsmässigt har d bara blivit min vardagsmotion å tillsammans med de 2 poäng jag spar från min mat blir d 5 bonuspoäng för idag =)

Totalt: 22 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: -2

Hopp å pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar