Summa sidvisningar

lördag 31 mars 2012

Dag 435 (Dag 11)

Så efter lite tips av en god vän så testar jag en ny inställning som förhoppningsvis bryter loss problemet med maxat bildutrymme så håll tummarna!
Lördag idag å dagen var ännu mer förkyld än gårdagen så d blidde en heldag i sängen å jag kom inte upp förräns halv 3 på eftermiddagen men då hade jag legat vaken ett tag å kunde inte ligga kvar mer för d kändes så hemskt med tanke på det fina vädret...
Åkte in till Hbg för å köpa ammunition för å bekämpa förkylningen:
JAAAAAAAAAAAAAA d funkar, Josse, TACK!!!! Anywho, köpte efter råd Sinova då jag hatar nässpray å d blidde Bisolvon och nåt jag e väldigt emot egentligen, brustabletter med C-vitamin, fläder å zink som ska va specifikt för immunförsvaret så ja... Gillar inte nät man ska ersätta naturlig mat mot brustabeltter med massa konstigt i när man kan få näringen utan konstigheter i frukt å grönt men, jag vill bli frisk nog för träning ASAP så jag e villig å testa =)
Annars har inte mycket hänt, tvinga mig ut på promenad å besökte päronen en kort stund å sen blev d åter kära soffan som gäller =)

Matmässigt har d vart en skön dag å jag har vart duktig å e än en gång stolt över mig sj med tanke på att energin e i botten =)
Frulle blidde som vanligt min gröt för 4 poäng å sen blev d en latte för 4 poäng.
Väl hemma blev d en pastasallad med rökt skinka för 11 poäng å sen 2 koppar kaffe för 2 poäng samt en skål gröt till med frukt samt 2 knäcke med 2 stekta ägg som pålägg för 11 poäng å nu kommer d bli en kopp te å en bit choklad å lite frukt igen för 4 poäng å d ger mig 36 poäng för idag å jag nyttjar 7 poäng från veckobonusen =)

Motionsmässigt så har d blitt två lite längre promenader för totalt 30 minuter å det va inte mycket men bättre än inget alls å d ger 2 AP.

Totalt: 36 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 27 poäng
Veckobonus kvar: 0 poäng då veckan e slut idag =)

Hasta la vista, baby!

2 kommentarer:

  1. Nemas problemas :-)
    Bra att det funkade även för dig :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur! E så snål när d gäller saker på nätet *haha* hade jag velat betala för bloggandet hade jag köpt en blogg från början så skönt man nu har ett knep å ta till! KRAM!

    SvaraRadera