Summa sidvisningar

torsdag 29 mars 2012

Dag 433 (Dag 9)

Torsdag idag å d va inte lika sjukt idag i kroppen som igår men tji fick jag... Nu i eftermiddags å ikväll har febern slått till igen så d blir sängen snart känns d som.
Annars har d vart en skön dag, soligt å fint å jag har fått klart del 1 i mitt projekt så jag har tid innan inlämning i morrn att skicka d till min handledare som får titta över d å se om d ska tilläggas nåt innan inlämning så d känns skönt, dock oerhört konstigt för jag e alltid ute i sista minuten =)
Sen blev d handling med min stackars mamma som ramlade med sin cykel i morse å såg helt sönderslagen ut stackarn med ett riktigt tilltygat knä.... Så nu ikväll så försökte jag hjälpa henne med å packa in varor, körde bilen hem, tömde deras diskmaskin osv =)

Matmässigt har d vart en bra dag även om jag åt mer än d va tänkt men sånt händer men jag e fortfarande inom mina ramar så d känns bra ändå =)
Frulle med gröt för 4 poäng å sedan en lunch på potatiskaka i ugn med lite parmesan, äggröra, halloumi å ruccola för 13 poäng.
Kvällens middag blev sallad med potatissallad å kylling för 11 poäng samt 2 koppar kaffe för 2 poäng, choklad för 3 poäng, 2 knäcke med mjukost för 3 poäng ger 37 poäng å nyttjar 8 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt ville jag träna men insåg jag va tvungen å vila men promenader för totalt 45 minuter å d ger 3 AP så d känns ok trots allt =)

Totalt: 37 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 23 st
Veckobonus kvar: 22 poäng

Morsning korsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar