Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Dag 405

Då var d torsdag igen å denna dag fick vigas åt att försöka va lite duktig å göra litta skolarbete... I morrn e sista dagen innan vi går ut på vår tredje å sista LIA *PANIK* å i morrn ska vi redovisa vår projektplan så d var vad jag, Andreas å Björn gjorde idag:

 Vårt mest effektiva grupparbete ever! Tog knappt en timme.... Vi brukar fastna i diverse hetsiga diskussioner =)
Efter detta var d dags å bege sig mot mamma å pappa för å hämta vår lille skitunge, lycklig vovve som fick åka tåg idag på morronen:
Sen efter lite slapp hemma i lugnets vrå var d dags å åka å veckohandla med mamma som sen avslutades med tvmys hemma hos mina päron =)

Matmässigt har d blitt en hel del mat idag vilket känts lite si å så med men jag e inom mina ramar så det e ok men samtidigt så ja.... Jag vill inte nyttja heeela veckobonusen utan helst ha minst 5 poäng kvar av den men denna vecka verkar d bli omöjligt så ja... Men men, det har varit medvetna val hela vägen så jag ångrar inget jag ätit =)
Frulle belv min goa mannagrynsgröt med en sån här goding till:
Totalt 8 poäng å väl hemma blev d en lunch bestående av :
D sista av tacopajen med broccoli å paprika samt en bit fläskytterfilé å orsaken till ytterfilén e att d finns mycket kvar å den måste ätas upp... Detta blev 11 poäng å mumma!
Kvällsmaten va jag så sugen på så jag glömde fota men d blev lyxsallad från Maxis salladsbar å ikväll valde jag kräftstjärtssallad med grönsaker, pasta å ett ägg samt en halv bulle till som blev 13 poäng samt 3 koppar kaffe för 3 poäng å till sist nu ikväll blev d:
Frukt, choklad å en kopp te för 4 poäng å jag slutar på 39 poäng idag å nyttjar 9 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har jag vart duktig tycker jag =) D har blitt en hel del promenerande idag faktiskt å med tanke på att jag sträckt/överansträngt mina ytterlår så d gör så satans ont så valde jag å skippa den planerade styrkedelen idag.... Kan inte gå nerför trappor utan att halta, d går bara inte å böja benet för d gör ont så jag vill skrika..... Så d får bli vila för benen så gott d går MEN jag kan promenera så d e skönt å idag har d blitt hela 75 minuter totalt av diverse promenader å d känns nice! D ger mig 5 AP vilket känns riktigt skönt för dagens skörd.

Totalt: 39 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 24 st
Veckobonus kvar: 17 poäng

"Vi mötas min vän å vi skiljas min vän, men vi skiljs med ett leeeeeeeeende!"

1 kommentar: