Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Dag 419

DÅ var d torsdag å dagen har spenderats hemma då vi hade sötnosen Shelby på besök idag också =) Så dagen har kantats av hundbus å hundmys å riktigt rejäla syskongnabbs stunder.... En retsticka ihop med en som lätt retas upp blir rätt underhållande å iaktta, Shelby plockar upp en strumpa, hon vill inte ens ha den  för hon plockar med den lite disträ å d tar Morgan ca 3 sekunder från d att han ser att hon har strumpan tills han anfaller för å sno tillbaka strumpan.... Sen kan hon ta en leksak å springa runt i lägenheten, hon e borde collie så de där snäva svängarna e hon en fena på å så gör hon å har Morgan som släptåg tills hon tycker d blir tråkigt... Hon släpper ibland leksaken i smyg men fortsätter springa runt å Morgan följer blint.... Ja, goda skratt bjuder dem på =)
Annars har d som sagt inte hänt så mycket mer idag, har städat en del samt veckohandlat, försökte jobba med mitt projekt men jag kan inte göra mer i denna stund förräns efter i morrn så d har blitt en hel del Simpsons på datorn =)

Matmässigt har d vart en skön dag, börja med frulle på gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d en ny maträtt till lunch:
Ostfylld fisk =) Spätta fileeér ssom fylls med lite Philadelphiaost blandat med dill å kryddor, rulla ihop dem å stör på lite ost för å sen in i ugn å till skulle d va potatis men jag orka inte skala så d blev ris samt en sås till på lite mjölk å grönsaksbuljong, salt å peppar å citron. Mumma värre å 10 poäng.
Sen blidde d en middag i form av sallad:
Idag blev d sallad med pasta, skinka, melon, majs, mango å lite annat smått å gott för 8 poäng samt 3 Digestivekex å 2 koppar kaffe för 5 poäng å nu ikväll blidde d en kopp te samt lite frukt till för 1 poäng å jag landar på 30 poäng idag å fullpott =)

Motionsmässigt har jag inte nått mina mål för dagen men jag försökte i alla fall komma så nära som jag bara kunde.
D blidde 60 minters promenad idag för 4 AP å sen på det blidde d en hel del städning här inför att Andreas föräldrar kommer i morrn å d gav mig ytterligare 2 AP å totalt 6 AP för idag vilket inte e helt fel =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 35 st
Veckobonus kvar: 35 poäng

Ay Caramba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar