Summa sidvisningar

fredag 23 mars 2012

Dag 427 (Dag 3)

Så, fredag idag å dagen spenderades för d mesta inne i Helsingborg d'r jag jobba på mitt LIA projekt samt skulle ha möte med en av projektledarna på eftermiddagen så slog två flugor i en smäll å begav mig till Dunkers där vi skulle ha vårt möte några timmar innan mötet för å jobba:

D va fint väder men väldigt dimmigt, konstigt väder! Men men, mötet gick kanon å nu känner jag att jag äntligen har koll på hur upplägget ska se ut, kännts mest kaosartat fram tills idag så d blir till å försöka jobba i helgen också, gäller å smida medans hjärnan e på G!
Efter mötet begav jag mig hem för å hämta jycken å gå till mamma å pappa där d blev till å hjälpa dem flytta lite möbler å Morgan blev serverad nykokt lever å oxsvans... Vaddå bortskämd?
Trogen vän då mackor med skinka ska göras =)
Så d har vart en skön dag idag med fint väder å härliga möten, tankar å utbyten!

Matmässigt har d gått bra tycker jag, blev lite saker jag inte tänkt äta men d gick ändå, älskar nya viktväktarna! Tänka sig att d finns utrymme för riktiga kaloribomber å ändå få hålla sin regim å gå ner i vikt =)
Blev lite felplanering hemma så frukost fick bli lunch som intogs i stan:
Då är Subway en räddare i nöden!!!! D blidde en sub med chicken teryaki, MUMS å bara 9 poäng!
D blidde en latte å en vanlig kaffe för 5 poäng å då jag hade en kort stund hemma fick frukosten bli middagen eller hur d nu blir... Anywho, mål nr 2 blev:
Mannagrynsgröt med ananas för 4 poäng å sen blev d en sak jag inte tänkt mig men jag kunde inte låta bli:
Här har vi en kaloribomb! Chokladcheesecake med en botten på chocolatechip cookies.... Såååååååååååååååååååå gott å uppskattade biten till 10 poäng men d va såååå värt d! Hade tänkt ta min egengjorda glass ikväll med daim men valde å ta cheesecaken istället så som kvällsmål ska d bli mumsig frukt istället =)
Sen väl hemma blev d en middag, lätt middag då va rätt sent:
4 vårrullar med den mumsiga räk å avokadofyllningen! Detta blidde 10 poäng å d blev även 2 koppar kaffe till för 2 poäng å d gör att jag slutar på 40 poäng idag å nyttjar 10 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt var jag taggad till tusen men nu ikväll gick luften ur mig lite men jag e nöjd ändå! Totalt har jag fått ihop 60 minters promenerande som ger mig 4 AP, hade tänkt lite yoga å annat smått å gott men nej. Fick stanna vid promenader å d känns bra d med!

Totalt: 40 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 26 st
Veckobonus kvar: 9 poäng

Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar