Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Dag 432 (Dag 8)

Då hade vi onsdag å denna dagen har d varit illa med.... Inte fått gjort ett piss pga att jag mått skit helt enkelt, tung i skallen, ögonen "gör ont" vilket innebär ömma bihålor å lätt feber så jag har mest degat i soffan... Försökte jobba lite med mitt projekt men d ville sig inte, fick inte ro i kroppen till å tänka ens! La ner projektet å försökte tagga för ett yoga pass men valde å vila istället...
Så, inte så händelserik dag idag, dock fick jag ett paket som innehöll min belöning för å hamna under 83 kg!!!! Min onepiece från ziperall =) Suuuuuper nöjd!
Nåja, en ok dag för förutom sjukdom så har d känts nice =)

Matmässigt har d gått bra, frulle på gröt å frukt för 5 poäng å sen blidde d broccoli å kasslergratäng för 7 poäng å sen blidde d 3 koppar kaffe för 3 poäng.
Väl hemma igen blev d en skål gröt igen med frukt å en kopp te med en knäckemacka med ägg å kaviar samt en bit choklad för mina resterande poäng å landar på 29 poäng å fullpott!

Motionsmässigt tvinga jag ut mig på en långpromenad med jycken som gav 45 minuter å d ger 3 AP å d känns helt ok, kunde vart 0 =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 20 st
Veckobonus kvar: 30 poäng

Tjenamoss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar