Summa sidvisningar

tisdag 20 mars 2012

Dag 423

Måndag å d har faktiskt vart en skön måndag! Jag trixa lite med mitt projekt men eftersom jag inte fått all information så kunde jag inte göra så mycket men lite blev gjort i alla fall å d känns skönt =)
Annars så blidde d en skön sovmorgon faktiskt, eller ja... Skön å skön, jag har haft rätt ordentlig mensvärk, inte så illa som jag brukar ha utan betydligt mildare så jag fortfarande kunnat fungera som en normal människa men just på morronen e d tufft efter en hel natt då värktabletterna hunnit sluta verka så blir d lite jobbigt på morronkvisten så jag gick upp för å ta tabletter för å sen gå å lägga mig igen. Tack å lov har jag min lilla sjuksyster i form av Morgan, han ligger så trofast å vaktar över mig så man kan ju inget annat än å bli rördd, glad å lite tårögd när man får vakna å mysa med min lilla prins:


Han vet hur man myser kan jag ju säga *haha* min älskade lilla prins.... Du ger mig sån oerhörd styrka att orka vidare å kämpa för att komma i form, komma ner till min målvikt, få bättre kondition, allt det gör jag för din skull Morgan. För att vi ska kunna ha ett aktivt, kärleksfullt å händelserikt liv tillsammans. Finns inga ord för hur mycket du betyder för mig, du å Andreas.... Vad skulle jag gjort utan mina 2 underbara pojkar?
Utöver magont, pillerknaprande å soffdeg har d inte hänt så mycket mer men fint väder, om än blåsigt, så har d vart en skön måndag =)

Matmässigt har d vart en skön dag också, kom upp alldeles för sent så valde å ta en rejäl frulle som lunch som blev:
Min goda gröt å på den lite färsk ananas å till 2 rågmackor med lite smör, skinka å även tomat även om den ej kom med på bild för 11 poäng.
Dagens middag/sena lunch blev:
Bakad potatis med currykycklingröra å till d lite ruccola, tomat å råriven morot som va smaskens å blidde 8 poäng.
Till kvällsmål tog jag en skål gröt till med lite apelsin å sen som avslut blidde d lite lyx:
Milkshake gjord på lättglass, mjölk å hallon samt ananas, mumma å d blev 5 poäng å totalt blev d 31 poäng idag å jag nyttjar ett poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt känns d också grymt bra, jag har grundat med en timmes promenad som jag som vanligt kör i omgångar men totalt 1 timme som ger 4 AP.
På d blidde d lite Wii också i form av box å även lite styrkeövningar i 30 minuter totalt å d ger mig ytterligare 2 AP så totalt för dagen 6 AP vilket känns nice =)

Totalt: 31 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 8 st
Veckobonus kvar: 28 poäng

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar