Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Dag 421

Då har vi lördag att blogga om =)
Dagen började med sovmorgon å sen en god frulle hemma i lugn å ro.
Efter det så blidde d att dega lite i soffan medans Matz försökte rensa i deras mail på datorn medans jag å Mia kollade skidor på tv å sen på eftermiddagen så begav vi oss mot Råå å promenerade runt i city där å sen via stranden tillbaka vilket var super mysigt.
Morgan fick syn på en svan å ja.... Han hade klarat heeeela vägen utan å hoppa ner i vattnet å så klart kom svanen precis då vi skulle gå upp från stranden å Morgan bada för å göra en lång story kort:
Badpojken försöks torkas med en t-shirt så han kan sitta på golvet i bilen =)
Väl hemma igen så blev d lite lätt förtäring av lunch å jag begav mig sen mot mina päron där mina föräldrar ville mysa med Morgan lite då vi ändå skulle iväg å käka på Tycho Brahe på kvällen så ville pappa gärna ha lite sällskap då mamma jobba långa pass under helgen så självfallet fickk han lov å kidnappa Morgan lite.
På Tycho blev d underbart god mat:



Jag valde lite extra lyx i form av en cider till fördrink å sen en förrätt som va bruschetta med salami, tomat å mozzarella, sååååååååååååå gott!!!!!
Min huvudrätt blev deras goda ryggbiff med stekt potatis å även d gudomligt gott! Även lite vitlöksbröd å Tycho levererar verkligen underbart god mat! Jag borde inte ätit mitt vitlöksbröd för jag va övermätt men än en gång gör jag fel men jag e i alla fall medveten om att jag gör fel så d e i alla fall en liten bit på väg mot en lösning, att lyssna på kroppen å sluta äta när jag e mätt men men.
Väl hemma blidde d lite mer gott rödvin å lite lättglass som dessert samt en film innan vi alla somnade gott.

Totalt: mycket poäng
Motion: 1 timme, 4 AP
Ap totalt: 0 st
Veckobonus: 0 poäng

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar