Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Dag 420

Då får jag blogga ifatt å vi börjar med fredag som gick i ärendenas tecken =)
Efter lite plcok, pill å städning hemma så blev d till å bege sig mot Helsingborg där jag skulle ha möte med en rektor för en YH skola i Ängelholm som skulle haft utbildningen jag ska jobba med, Transportkoordinator. Mycket givande möte, super snäll å go va hon också å hon erbjöd sig att ha fler möten emd mig, gav mig mer material att jobba med å gav mig en mycket bättre insyn på exakt vad det är de vill ha inför lanseringen av Trainee utbildningen som de ska göra istället då YH myndigheten nobbade Transportkoordinator utbildningen.
Så jag lämnade Dunkers glad i hågen å nytt möte inbokat plus jag nu har ytterligare en person att ta till hjälp då d gäller mitt projekt så d känns super!
Efter mötet begav jag mig mot Väla där jag skulle hämta mina nya linser å när jag vart där ett litet tag ringde Andreas att hans föräldrar kommit å de ville till Systemet å därför kom de å hämta mig =)
Sen blidde d mys hemma med god mat å dryck å eftersom min karaktär lämpligen försvinner så fort hans föräldrar kommer på besök så tänker jag inte uppge direkt vad jag äter å hur mycket poäng det kostat. Kan kort säga att jag åt mycket gott å d kosta sin beskärda del i poäng *hehe*


Under dagen hade d blitt gröt som frulle med frukt, en goood rostbiffssub på Subway å en latte å väl hemma blev d urgott med färska, skalade räkor, toast å spaghetti med älgfärssås =) MUMMA! Till det blidde d vin, både rött å vitt å sen även lite ostbricka.

Motionsmässigt blidde d en del promenader som totalt gav mig 60 minuter å hela 4 AP så d kändes gött även om d borde blivit mer men men =)

Totalt: mycket poäng =)
Motion: 4 AP
AP totalt: 0 st (anser allt va förbrukat över hela helgen)
Veckobonus kvar: 0 poäng (allt nyttjas nu i helgen)

Hej svjes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar