Summa sidvisningar

måndag 26 mars 2012

Dag 430 (Dag 6)

Måndag å du härliga måndag! Ja, tro d eller ej men d har vart en fantastisk måndag! Fantastiskt väder, bra arbetsdag gällande projekt, fått in träning trots noll motivation =)
Majoriteten av dagen gick åt mitt projektarbete å idag var det en djupdykning i vår kurslitteratur från hela utbildningen som gällde å efter ett par timmar kände jag d va dags å säga tack för idag men detta blev dagens skörd i alla fall:
Ni ser de fina små lapparna? Det är små kommentarer där jag hämtat info som sen ska in i den fantastiska litteraturlistan i min rapport.... D roliga? Jag e halvvägs.... Fick åter uppleva min älskling, Lumsdens bok, jag kände inte igen boken då jag plocka fram den, jag va tvärsäker på att den hade en titel i form av Transportens grunder eller dylikt så jag stod å stirra som ett fån ppå titeln Logistikens grunder å undra hur sjutton har den här boken hamnat här? Köpte jag fel redan i termin 1??? Sen öppna jag den å alla minnen kom skrikandes tillbaka i skallen på mig. *hehe*
Sen var d dags å skicka veckorapport till AkkaFrakt så min handledare får se vad jag sysslat med under veckan som gått å då jag haft väldigt lite å skicka honom de senaste veckorna (då haft NOLL koll på hur jag skulle skriva eller vad jag skulle skriva) så fick jag ett svar å nu har jag försökt radera bilder från det här jävla picasaweb album i 30 minuter å den vägrar låta mig ladda upp fler bilder utan jag måste köpa mer utrymme.... Arg som ett bi e jag så d blir inga fler bilder idag för allt vill bara jävlas å då skiter jag i d! *MORR*
Det VAR en bra dag *hehe*

Matmässigt så har d gått bra, började med lunch då jag glömde bort tiden å d blidde lättare såhär å d blidde tacopaj för 10 poäng å det blidde samma sak till middag fast med variationen att jag la till en apelsin =) 10 poäng där också å sen blidde d 2 koppar kaffe för 2 poäng å efter träning blidde d en proteinshake å nu krascha skiten IGEN här... Herregud! Nåja, shaken blidde 3 poäng å väl hemma blidde d te å en skål gröt för 5 poäng å d ger att jag har 30 poäng hittills men jag känner jag vill ha mer å äta så funderar på å ta lite till, nån kesoröra typ så vi får se... Men vi får ta d i morrn istället ifall jag nu äter mer så vi säger att jag har 30 poäng nu å nyttjar ett poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har d vart en skön dag, d blidde 25 minuters promenad för 2 AP å sen var där ingen plats på Aqua Cirkel så d blev bara Aqua Yoga men d va skönt å kändes att kroppen fick jobba =) Yogan gav 2 AP så totalt 4 st AP blidde d idag så d känns nice.

Totalt: 30 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 11 st
Veckobonus kvar: 30 poäng

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar