Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Dag 410

I´m baaaaaaaaack =) Idag e jag ta mig fan tillbaks! Hell yeah nu kör vi!!!!!! Måste få sura lite ibland *hehe*
Nej men idag så vakna jag å såg att solen va framme men fortfarande blåsigt å kallt å jag hade hoppats på å få vakna pigg å glad å full av energi men icke då...
Så då gjorde jag något som funkat för mig innan, jag åkte in till Hbg för att bara få gå runt å lulla för mig sj i solen, jag börjar nere vid Knutpunkten å följer hamnen för att sen vid Dunkers vika upp mot Kullagågatan där jag går å kollar i skyltfönster å även går in i butiker lite här å där på måfå. Jag gör mitt yttersta för å inte stå still för jag ser d som en chans å få undan mojoriteten av dagen motionsbit så jag stannar sällan utan cruisar runt =) Köper gärna nåt gott å dricka å sen bara går jag runt där i mina egna tankar, drömmer mig bort å bara e mig sj, inte prata med nån, inga ärenden utan gå dit fötterna styr mig å även om d e fullt av folk runt mig så blir detta som en form av terapi för själen. Få titta på saker, glömma bort mig sj lite, bara få vara för naturpromenaderna får jag ju dagligen med hunden å jag älskar våra promenader men detta, att få gå runt i stan helt solo e en speciell känsla å det gjorde susen! Jag va trött å seg när jag tog tåget in till Hbg å åkte hem med ett leende å full av energi:
En fantastisk dag trots allt =) Sen blev d till å åka hem för å göra lite planering inför LIA projekt, fila på nytt Gantt schema å projektplan samt kolla över mitt material jag fått (en hel del utav dessutom...) innan d va dags å bege sig till mina päron för kaffe, mys å på vägen dit hämta jag ett fint paket:
Lite grejer jag beställt från Viktväktarnas egna shop =) 3 kokböcker som va på rea å en stegräknare som dessutom räknar om d jag går i AP så den ska bli spännande å prova å även kokböckerna! Massa mums...

Matmässigt har jag gått över idag också men inte så farligt å d som jag fokuserar på e det enkla, nämligen att jag lyckats hålla mig till programmet =) Nice å få tillbaka gnistan igen!
Frulle blev gröt å frukt för 4 poäng innan jag begav mig mot Hbg å väl där inhandlades:
Nya Loka smaken med persika å en goooooood latte för 4 poäng för att sen handla lyxlunch med sig hem:

Subway melt valde jag för att den fanns med i VV appen å innan har jag aldrig vågat ta nåt med ost i men denna fick jag lov å äta för alla poäng va redovisade, dock tycker jag att 10 poäng för denna va lite men men... Litar på appen å gott va d med ost på för d va ett tag sen =)
Kvällens middag blev:
Örtgratinerad korv med purjoris å broccoli samt paprika till, det e en liten tallrik så ingen mega portion direkt men gott å d hela blev 11 poäng =)
Sen blev d träning idag å efter träningen blev d 2 koppar kaffe samt te å gröt för totalt 7 poäng å jag landar på 36 poäng å nyttjar 6 poäng från mina AP.

Motion då, i Hbg fick jag ihop hela 45 minuters promenad som gjorde själen gott å sen blev d även 15 minuter upp till mina päron så totalt 60 minuters promenad som ger 4 AP.
Sen blev d att åka till Filborna Arena där det vankades Aqua Combat! 55 minterspasset idag å satan d va längesen märkte jag! Flåsa en hel del å för å sätta privken över i:et så va d djupt vatten idag, jag har då vattenytan upp till mina axlar å under stretchen vad händer? Jo, jag måste nysa.... Nyser en rejäl nysning å ni vet när man nyser rejält så har man svårt för å hålla huvudet still? Jodå, jag nyser å daskar nyllet ner i vattenytan vilket ger mig en gigantisk kallsup å ett intressant "snort"läte.... Jag själv med minst 5 andra som stod runt mig garva ganska gott =) Men men, den bjuder jag på idag *haha* hela 45 minuters ihärdigt flåsande blev d under dagens vattenpass å d ger 4 AP så totalt idag har jag 8 AP vilket känns så himla nice!

Totalt: 36 poäng
Motion: 8 AP
AP totalt: -3 st
Ingen veckobonus kvar

Bon Aqua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar