Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

Dag 412

Idag har d verkligen vart en underbar dag! Dock börja den fel då jag såg att den snö som kom smygande igår hade lagt sig *morr* men tack å lov så va den borta innan klockan hann slå 15:00 =) Trofasta Skåne väder!
Idag stack jag in till Hbg för å jobba på min projektplan inför mitt projekt å målet var å sitta på skolan men väl där ångra jag mig å valde å sitta på Espresso House istället:
Var större mysfaktor där å jag fick gjort allt jag skulle göra å sen tog jag en promenad i stan, men inna promenaden hann börja fastna jag i ett samtal med en trevlig äldre herre. Först va allt normalt, han berätta han vänta på sin dotter som skulle komma med tåg men d va försenat, när jag påpeka att ja d va ju inget ovanligt med förseningar börja jag ana ugglor i mossen för då börja han spontant spela luftgitarr å sjunga SJ SJ gamle vän...
Sen gick d vidare till att han berätta att han jobba för Säpo å va på kanrkspaning på Knutpunkten å tyckte jag va lite dum som va ute själv för d va farligt, men nu var ju han här så då var d ok. Sen fråga han om han skulle presentera sig sj å jag sa att det e upp till honom sj men då valde han att inte göra så för han ville inte röja sin täckmantel. Sen berättade han en lätt snuskig vits, rätt söt vits innan jag ursäktade mig att jag va tvungen å sticka för å möta "en kompis".
Jag har en tendens å alltid fastna med såna människor men han va snäll, trevlig, inte alls otäck men en sak skrämde mig å d va tanken på att jag möjligen såg mig själv i spegeln i denna gubbe... Jag ahr en tendens å leva i en fantasivärld, tänk om det e jag om 50-60 år som går omkring å tror jag e Säpo å knarkspanar på Knutan?
På vägen hem fick jag en flyer av Ung Vänster å d jag fastna för var deras ordval för å gå med i rörelsen på baksidan av lappen:
Right on!
Sen blev d promenad i stan innan jag åkte hem för å käka å sen sticka till mina päron å åka å handla på Maxi =)

Matmässigt har d vart en underbar dag =) Börja med en frulle på gröt å frukt för 4 poäng som sen fick bli en lunch som va lasagne jag sj mixat ihop:
Till den lite broccoli å d hela blev 8 poäng å väldans mumsigt.
D blev även en latte på 4 poäng å 2 koppar kaffe för 2 poäng å kvällens middag blev en lyxmiddag som d brukar bli på torsdagar:
Sallad från Maxis salladsbar å en halv fralla till för 11 poäng å nu ikväll blev d en kopp te med frukt till:
Köpte även en ny smak från Ramlösa idag å den va ju gudomligt god!
PÄPPLE! NAM =)
Totalt hamnar jag på 30 poäng idag å håller min budget *yay*

Motionsmässigt har jag vart duktig också tycker jag, blivit en del ströpromenader idag som totalt ger mig hela 93 minuters promenad som ger mig 6 AP.
På det så blev d 10 min med mina fina hantlar jag fått av Monica:
D gav mig 1 AP å totalt 7 AP idag vilket känns riktigt gött!

Totalt: 30 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 4 st
Ingen veckobonus kvar

BANSAI!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar