Summa sidvisningar

tisdag 20 mars 2012

Dag 424

Idag hade vi tisdag å idag vaknade jjag sent... Gick inte å få upp ögonen å d dåliga med d blidde att jag inte har hittat ro i kroppen för å jobba med mitt projekt men men... Har en plan att fly upp till mamma i morrn så fort jag käkat frukost å sen va där hela dagen å jobba för hemma så e jag äckligt lätt distraherad tyvärr!
Jag har dock gjort lite som att motionera jycken osv samt plocka lite hemma, ja man gör ju allt för å slippa göra d jag egentligen borde göra...
Myste hos päronen i deras uterum å fick lite vårkänslor:

Matmässigt e jag faktiskt lite stolt trots jag inte varit jätteduktig av valen men samtidigt e jag inom ramarna så d känns grymt!
Skippa frullen då jag vakna sent så d blev lunch istället:
Gjorde bakad potatis med skinka som blidde 8 poäng å mumma =)
Sen blidde d en middag i form av:
Hamburgare med ugnsbakad potatis å morot å till d en liten salsa på paprika, ruccola å gurka för 9 poäng å sen begav jag mig mot päronen igen nu ikväll för min gamla dagmamma å en mamma till ett annat dagbarn hos min dagmamma va hos mamma på middag å d e alltid trevligt å träffa dem igen plus d skulle serveras en smarrig chokadcheesecake som jag bara va tvungen å smaka:
MUMS!!!!!!!!!! Hade räknat på ingredienserna så detta e en kaloririk kaka må jag säga! Dela hela på 20 portioner så blir en portion 8 poäng.... Å jag kunde inte riktigt hålla mig så d blidde en bit för 12 poäng =) Men d va gott å med 3 koppar kaffe blir d 32 poäng idag så jag nyttjar 2 poäng från min veckonus så d känns nice ändå.

Motionsmässigt har d blitt 2 långpromenader som totalt gav 75 minuter å det ger mig 5 AP å d e jag nöjd med faktiskt å nu ikväll fick jag chansen till å klocka mina promenader igen å dubbelkolla så tiderna jag har satt på min olika turer stämmer å d e lättast å klocka utan Morgan för han har en tendens å stanna här å där... Så mina tider stämde vilket känns nice, 16 minuter för den korta vägen å 20 minuter för mellanlånga vägen =)

Totalt: 32 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 13 st
Veckobonus kvar: 26 poäng

Arrividerci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar