Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Dag 411

Då hade vi onsdag å idag har d vart full rulle!
Idag blev d till å sätta igång med projektet jag fått på min LIA å den här första veckan kommer gå ut på att gå igenom allt material jag fått, sätta mig in i det samt skapa en ny projektplan så d va bara å sätta igång:
40 härliga A4 sidor i ansökningar, rapporter osv osv.... SÅ d tog sin lilla tid å gå igenom samt att försöka få ordning på d hela så d har vart en del å göra idag =)
Dessutom har jag fått tvättat 2 maskiner tvätt under dagen vilket känns nice å nu ikäll blev d  å åka till mina päron å d vankades träning =)

Matmässigt så har d vart en bra dag även om d gått över så känns d verkligen nice oavsett vad =)
Frulle blev gröt å frukt för 4 poäng å sen blev d lunch i form av den goda örtgratinerade korven å purjoris:
Detta blev 10 poängå ungefär samma blev d till middag där jag valde å ta duoval å därmed så mycket ris jag ville ha för 7 poäng å sen korven till på 4 poäng som gav 11 poäng totalt.
Sen blev d 2 koppar kaffe för 2 poäng å sen som kvällsmål blev d gröt igen med frukt, en kopp te å en macka med ägg å lite Kalles kaviar för 11 poäng så jag landar på 38 poäng idag å nyttjar 8 poäng från mina AP.

Motionsmässigt å träningsmässigt så har d verkligen vart en nice dag! Promenad blev d för ca 25 min som ger mig 2 AP å sen kom den duktiga delen av mig å mamma =) Vi körde dubbla pass på Filborna Arena där vi först körde Djupvatten som gav 3 AP å direkt efter blev d Aqua Yoga som gav 2 AP å totalt 8 AP idag vilket går jämnt ut med vad jag e skyldig =)

Totalt: 38 poäng
Motion: 8 AP
AP totalt: -3 st
Ingen veckobonus kvar

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar