Summa sidvisningar

tisdag 13 mars 2012

Dag 417

Idag vart d tisdag å dagen har spenderats å slöjobba med mitt projekt då jag sitter fast för tillfället å väntar på svar från flera olika personer för å komma vidare så d har mest varit å skriva mail i överflöd idag. Men en sak har hänt idag som gav mig ett extra brett leende på läpparna, jag fick ett paket i posten å i detta paket så hittade jag:

En av mina bästa vänner Monica som e så söt har bestämt sig för å ge mig små presenter för varje avklarad 25 % av min viktnedgång, vid 25 % fick jag ett par fina hantlar å nu vid 50 % fick jag dessa söta trosor =) Roligare än så var att de faktiskt passar också för "vanliga" trosor kan jag inte ha men jag börjar komma dit vilket e så skoj! Hittills har d vart fula, stora bomullstrosor som gäller men nu börjar jag komma ner så jag kan ha vanliga istället å d gör mig till a happy camper =)
Utöver detta har d inte hänt så mycket mer men en skön dag med super fint väder!

Matmässigt har d också vart en skön dag, frulle som vanligt med gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d en lättare lunch:
Min mumsiga, mumsiga tacopaj med lite pfefferoni för 10 poäng å innan d va dags för träning så blev d 2 koppar kaffe å den goda broccoli å kasslergratängen:
Riktigt gott å detta blev 8 poäng å sen efter träningen blidde d:
Gröt igen å även min goda glass på vaniljvisp å lite mörk choklad å en kopp te för totalt 10 poäng å totalt blidde d 34 poäng å jag nyttjar 4 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt har jag också haft en skön dag som började med en frisk promenad i d fina vädret som blev 25 minuter å 2 AP fick jag av den.
Sen blidde d träning på Filborna Arena å ikväll stod Aqua Combat på schemat å kvällens pass gav mig 5 AP å totalt 7 AP idag vilket känns göttigt värre =)

Totalt: 34 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 23 st
Veckobonus kvar: 45 poäng

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar