Summa sidvisningar

söndag 4 mars 2012

Dag 407

Lördag, lördag, lördag å vilken lördag! Underbart väder å majoriteten av dagen spenderades i Landskrona där jag, Andreas & Morgan mötte upp Bill, Emma & Shelby för lite rallylydnad där Emma hade satt ihop en riktig bana som vi fick gå, körde den 2 gånger å helt bra gick d ju inte men d e mitt fel =) Men tyckte Morgan va duktig å han fixa d till 85% så d va skoj:


Efter vi varit duktiga å måste säga man ryser när man ser Emma å Shelby för de e grymma på d här! Så åkte vi till Emma & Bill där d bjöds på gofika å mer bus:

Morgan å Shelby i en av sina favorit poser; puss å käftdansen!
Efter gofika hos Emma å Bill satte jag, Andreas å Morgan oss på bussen för å åka hem å där var en viss liten jycke som va väldigt trött men sååå lycklig å han fick faktiskt få sitta i famnen å titta ut genom fönstret för han va för trött för å stå sj å titta ut:
Mina underbara pojkar!
En underbar dag som sen avslutades med en oväntad powernap i soffan för min del å sen upp till mina päron för kaffe å mys till Gladiatorerna.

Matmässigt har d gått bra trots oplanerad fika =) Börja med en frulle på gröt å frukt för 4 poäng å sen fikan hos Emma å Bill blev d 2 bisvier för totalt 6 poäng, kaffe för 1 poäng å väl hemma blev d en sen lunch som blev samma som gårdagens middag:
Ädelostkycklingen med rödbetor å päron =) Mumma åter igen å detta blev även kvällens middag för jag orka inte laga mat så totalt för resten av dagens heta måltider blev d 16 poäng.
Som efterrätt blev d chokladpannacotta igen:
På blev d färsk ananas samt en kopp te å 2 koppar kaffe så blev d 8 poäng å jag landar på 35 poäng för idag vilket känns riktigt nice å jag lånar 5 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt har jag också vart rätt duktig tycker jag =)
Det har blivit en hel del promenader idag i d fina vädret å även en frisk kvällspromenad med jycken här som totalt blev 1 timme å som ger mig 4 AP å ovanpå det har jag städat å fixat här hemma för 2 AP så d landar på 6 AP för idag vilket känns riktigt nice =)

Totalt: 35 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 35 st
Veckobonus kvar: 6 poäng

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar