Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Dag 414

Då tar vi å bloggar om lördagen som gick i schlagerns tecken =)
Dagen spenderades hemma där jag mös i soffan för att sen bege mig ut på äventyr med jycken å besökte mina föräldrar innan d va dags å bege sig hemåt, slänga sig i duschen för att bege mig till Emma i Landskrona där jag, Emma, Andreas N, Kristin, Olof å vovven Tyson skulle äta gott å sen se hur pass dålig musiksmak svenska folket har då d va final i Melodifestivalen å d va inte helt fel låt som vann, inte min direkta favorit (men å andra sidan hade jag ingen favorit heller) men Loreen va bra =) Nu vågar man bege sig utomlands i år också *hehe* Sicket Mirrrrrrakel!


Tyson stod för mellansnacket =) Stackarn hade ingen bra kväll, nåt va inte som d skulle å han försökte förgäves berätta detta för oss men till sist så hittade han ro i kroppen, e inte lätt när man inte kan prata i ord utan bara ljud. Lite svårt å få fram d man vill då =)
En riktigt mysig kväll!

Matmässigt så ja, gick över rätt rejält men samtidigt gjorde jag smarta val för egentligen ville jag slänga allt åt fanders å käka pizza men valde å försöka va duktig i alla fall =)
Frulle blev min gröt för 4 poäng å sen blev d min goda tacopaj som lunch för 10 poäng:
Den e sååå god, känner den kommer att lagas många gånger =)
Sen hos Emma valde jag som sagt en sallad istället för pizza å d blev en mumsig sallad med jordärtskocka, soltorkade tomater, oliver å kylling med pesto å örtsås:

Vääääldigt gott! Inklusive bröd tippar jag salladen blev 20 poäng å sen va jag lite olydig å åt lite lösgodis, lite ostbågar samt choklad å det jag inte räknat med i mina poäng är ostbågarna å lösgodiset men inklusive allt annat å chokladen å kaffe hos mina päron så ligger jag på 40 poäng så d blev ju mer än så men ja.... Så allt e förbrukat, veckobonus som mina AP men d va gott å jag e nöjd även om vågen visa plus återigen å testar mitt tålamod =)

Motionsmässigt så blev d en hel del promenerande under dagen som gav mig 60 minuter å hela 4 AP å även om jag hade siktat på att få 5 AP men men =) Jag e nöjd ändå!

Totalt: 40+ poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar