Summa sidvisningar

onsdag 29 februari 2012

Dag 404

Onsdag å denna dag har inneburit en hel del äventyr =)
D började med att kl 06:15 skuttade en busig tjej vid namn Shelby in genom dörren å Morgan va i himmelriket. De har sen busat å hatt sig under dagen fram tills Shelbys matte Emma kom å hämta henn vid halv 12 tiden. Det var vid samma tidpunkt jag styrde kosan mot Väla för å nyttja mina wrapps jag fått å d va en riktig shoppingrunda kan jag säga! Kul, för d va ett tag sen sist å här e lite av vad jag köpte:

En mössa samt en mus å utöver detta blev d även en BH samt ett par yogabyxor från de butiker jag hade wrapps i. Sen blev d dessutom skor men för första gången va d inte kul å köpa skor... Skomodet denna säsong va ju fruktansvärt tråkigt! Bara tygskor.... Handlade på Skopunkten men innan jag gjorde d gick jag runt i alla skobutiker inklusive sportbutikerna på Väla å det var en del.... INGEN hade såna sneakers jag gillar så d fick bli 3 par skor på Skopunkten i alla fall som jag tyckte var ok.
Sen va jag helt slut då jag kom hem så d blev en powernap å sen iväg för träning så d var en skön dag =)

Matmässigt har d gått bra men med tanke på den sena träningen så blev d lite mer mat än jag hade tänkt men ändå inom mina ramar vilket e awesome! Gröt å frukt till frulle för 4 poäng å sen blev d faktiskt lyxlunch på Väla:


Stolen åt jag inte men jag tog en bild på den för jag blev själaglad efter mycket traskande att kunna få sitta =) Går bara på barstolar för då kan rumpan vila lite utanför *hehe* På Graffiti blev d en underbart god bakad potatis med thaikycklingfyllning! Så jääääävla gott å snacka om å bli mätt... Kändes som de öven slängt i lite extra smör så jag räkna lite extra poäng till lunchen just in case å d hela blev 14 pooäng å även en latte slank ner under dagen för 4 poäng.
Väl hemma blev d middag innan sen va dags för träning:
Mumsiga tacopajen med broccoli till för 10 poäng å efter träning blev d:
Morotskaka i ugn men jag va lite tankspridd då jag krydda så d blev knappt hälften av den som jag åt för d gick bara inte... Till d fläskytterfilé för 3 poäng å halloumi för 2 poäng samt senare en kopp te å choklad för 4 poäng så jag landar på 41 poäng idag å nyttjar 11 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt å träningsmässigt har jag vart duktig =) På Väla gick jag mycket med flit å totalt blev d 75 minuters knatande faktiskt som gav mig 5 AP å sen nu ikväll blev d ett pass Aqua Yoga på Filborna. Såååå skönt å få komma igång med vattengympa igen! Yogan gav 2 AP å totalt 7 AP för idag så jag e en happy camper =)

Totalt: 41 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 19 st
Veckobonus kvar: 26 poäng

Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar